تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۶۳۵۱۸
آرسنال با شکست برابر ساوتهمپتون از جام اتحادیه حذف شد. لیورپول نیز با برتری برابر میدلزبورو در ضربات پنالتی به دور بعد صعود کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه ) با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها آرسنال برابر ساوتهمپتون با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌های جام اتحادیه کنار رفت.

توپچی‌های لندن شب گذشته در خانه پذیرای تیم با انگیزه ساوتهمپتون بودند که این دیدار با برتری دو بر یک ساوتهمپتون به پایان رسید.

الکسیس سانچس، تک گل آرسنال را در دقیقه‌ 14 به ثمر رساند، ولی دو گل از دوسان تالیچ و ناتانیل کلین باعث شد تا ساوتهمپتون این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به این ترتیب آرسنال نیز مانند منچستریونایتد، حذف زود هنگامی از جام اتحادیه انگلیس داشت.

لیورپول که در لیگ برتر نتایج نسبتا ضعیفی کسب کرده است، در اولین دیدار خود در جام اتحادیه به مصاف میدلزبورو رفت و موفق شد با حذف این تیم به دور بعد راه یابد. ابتدا جردن روسیتر برای لیورپول در دقیقه‌ 10 گلزنی کرد تا نیمه نخست را "لک لک‌ها" با پیروزی پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم میدلزبورو مهمان موفق شد با گل آدام ریچ بازی را به تساوی بکشاند تا بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد و این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

شاگردان برندان راجرز در وقت‌های اضافه نیمه نخست حملات متعددی روی دروازه‌ میدلزبورو ایجاد کردند و در نهایت موفق شدند با گل سوسو در دقیقه‌ 109 به گل برسند، ولی این پایان کار نبود. پاتریک بمفورد، بازیکن چلسی که به صورت قرضی در میدلزبورو توپ می زند در ثانیه های پایانی وقت اضافی نیمه دوم از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی دو تیم قصد شکست خوردن نداشتند. ابتدا هر دو تیم یک ضربه پنالتی را از دست دادند ولی ضربه‌های پنالتی بعدی‌شان را به گل تبدیل کردند تا اینکه در نهایت میدلزبورو پنالتی خود را از دست داد تا لیورپول با نتیجه 14 بر 13 در ضربات پنالتی صاحب برتری شود و در جموع این دیدار با نتیجه 16 بر 15 میدلزبورو را شکست دهد و به مرحله بعد راه یابد.

در دیگر دیدارهای حساس شب گذشته اورتون که در اولین دیدار خود در لیگ اروپا موفق شده بود ولفسبورگ را با نتیجه‌ چهار بر یک شکست دهد، برابر سوانزی شکست خورد و از جام اتحادیه حذف شد.

** تابلوی نتایج:

* آرسنال یک – ساوتهمپتون 2

* سوانزی 3- اورتون صفر

* ساندرلند یک – استوک سیتی 2

* لیورپول *2 – میدلزبورو 2

* دربی کانتی 2 – ردینگ صفر

* لیتون صفر – شفیلد یونایتد یک

رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس امشب (چهارشنبه) با برگزاری چند دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی‌ها چلسی که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید در خانه از تیم بولتون پذیرایی کند و منچستر‌سیتی با شفیلد ونزدی روبرو خواهد شد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷