تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۶۳۵۱۷
حسن خلیل پور گفت: صد سال سن دارم، تا آنجایی که قدرت داشته باشم، با تمام وجودم اگر صد بار دیگر هم جنگ شود جان خودم را فدای این انقلاب و رهبری می‌کنم.
۰
plusresetminus
گلایه جانباز 100ساله مازندرانی از مسئولان/حاضرم صد بار دیگر هم به جبهه روم
به گزارش بلاغ، حسن خلیل‌پور، جانباز صدساله مازندرانی، با بیان اینکه خبر کسالت مقام معظم رهبری به شدت مرا متأثر کرد، اظهار داشت: دعا می‌کنم به حق پنج‌ تن آل عبا سایه این بزرگ پرچمدار انقلاب و ولایت بر سر ما باشد.
وی با عنوان اینکه همه‌ی ما باید مطیع رهبری باشیم، افزود: باید دعا به جان ایشان کرد که خداوند طول عمری بابرکت و با صحت و سلامت به این عزیز عنایت کند.
مسن‌ترین جانباز دفاع مقدس در خصوص ایمانش نسبت به نظام و انقلاب گفت: تا این لحظه که پا به سن گذاشتم و شور و حال آنچنانی ندارم، با این وجود کسی جرأت نمی‌کند جلوی من نق‌نق کند.
* صد سال سن دارم، حاضرم صد بار  دیگر هم به جبهه روم
خلیل‌پور بیان کرد: صد سال سن دارم، تا آنجایی که قدرت داشته باشم، با تمام وجودم اگر صد بار دیگر هم جنگ شود جان خودم را فدای این انقلاب و رهبری می‌کنم.
جانباز صد ساله دفاع مقدس ابراز داشت: 16 عمل جراحی برای مجروحیتم انجام دادم، دو دهنه مغازه داشتم که پشتوانه زندگی‌ام بود ولی برای مداوای خودم و رسیدگی به امورات زندگی مجبور شدم آن را بفروشم.
وی ضمن گلایه از بنیاد شهید اذعان داشت: حمایت‌های بنیاد از بنده مطلوب نیست و در حال حاضر زندگی سختی را در پیش دارم، حتی پول این را ندارم که سقف خانه‌ام را تعمیر کنم.
مسن ترین جانباز مازندران دلخور از کم‌مهری مسئولان نسبت به وی بود و اضافه کرد: از روزی که مجروح شدم، هنوز کسی سراغ مرا نگرفت و به دیدار من نیامد.
خلیل‌پور اضافه کرد: 7 پسر دارم که همه‌شان در جبهه‎ها حضور داشتند و قبل از پیروزی انقلاب با همین 7 پسرم سوار پیکان قراضه‌ای می‎شدیم و در بابل و شهرهای هم‎جوار اعلامیه پخش می‌کردیم و در درگیری‌ها حضور می‌یافتیم.
جانباز صدساله دفاع مقدس در پایان از مسئولان خواست تا به امورات معیشتی او رسیدگی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴