تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۶۳۵۱۴
انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیج شهرستان نوشهر با حضور مسئول راهبردی سپاه کربلا استان مازندران در سالن منابع طبیعی شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیج شهرستان نوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مرکز راهبردی بسیج اقشار، سالیانی است که در سطح سپاه های استانی و نواحی دایر شد و با جدیت به کار و فعالیت خود ادامه می دهد.
سرهنگ حکمت داجلیری تصریح کرد: این مرکز در واقع پی گیری یک کانون تفکری است که با جمع آوری نخبگان در سطح حوزه ها، از فکر و اندیشه آنها در راستای توسعه و تعمیق بسیج استفاده می کند.
وی با اشاره به اینکه شورای راهبردی اقشار بسیج، اتاق فکر و تولید اندیشه و ایده در بسیج است، خاطرنشان کرد: این شوراها باید با آسیب‏ شناسی برنامه‏ ها و عملکرد و ارائه ایده و طرح، سازمان بسیج را در پیشبرد اهداف خود یاری کنند.
داجلیری اظهار داشت: با توجه به پیشرفتهای نرم افزاری امروز دنیا، ما باید با مشارکت تمامی اقشار بسیج و با هم فکری نخبگان در حل مشکلات و معرفی بسیج تلاش کنیم.
وی با اشاره به اهمیت مجمع بسیج اقشار، اذعان داشت: در جلسات بعد با دعوت از مسئولین و با حضور تمامی کارگروها و هیئت رئیسه مشکلات شهرستان پی گیری شود تا سپاه با تعامل با همه ادارات و دستگاه ها بتواند مشکلات موجود در نوشهر را حل و پیگیری کند.
در این جلسه مسئول راهبردی سپاه کربلا استان مازندران با بیان اهداف و برنامه های بسیج اقشار گفت: شجره طیبه صالحین و نظام مشاوره ای که در آن از حضور نخبگان استفاده می شود، از رویکردهای سازمان بسیج است.
سرهنگ نوروز ندافی افزود: استفاده از توانمندنی تمام نشدنی آحاد مختلف مردم، شبکه ای نمودن مدیریت و کار در مشاوره و تصمیم سازی و استفاده از مدیریت مردم پایه با حضور همه صاحب نظران از ضرورت و اهمیت تشکیل شوراها و مجامع بسیج است.
وی دو نظام تربیتی و مدیریتی را از برنامه های سالیان اخیر سازمان بسیج مستضعفین برشمرد و عنوان داشت: از وظایف شورهای بسیج، شناسایی آسیبها، تهدیدها، فرصتها و نیازهای مطلوب هر شهرستان، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و… در تحقق بسیج دهها میلیونی و کمک به تحقق جامعه اسلامی است.
در پایان جلسه،  پس از پایان مراسم رای گیری رفائیل آزادیان، سید مهدی رضوی پور، شهریار الیاسی، شعار متاجی به ترتیب با ۳۸، ۳۷، ۳۹و ۳۲ رای به عنوان رئیس، نائب رئیس، بازرس اول و بازرس دوم مجمع انتخاب شدند./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴