تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۶۳۵۰۹
رئیس کمیته بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان لیگ برتر گفت: اگر باشگاه پرسپولیس قصد جذب بازیکن جدیدی را در نیم فصل دارد باید تغییراتی را در لیستش به وجود بیاورد.
۰
plusresetminus
بلاغ- علیرضا علیپور ضمن بیان این مطلب افزود: سازمان لیگ روی اجرای قانون سقف بودجه حساسیت دارد. از این رو از چهار باشگاه خواسته است تا در مورد لیست خریدهایشان توضیحاتی را ارائه دهند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ برتر در این مورد توضیحات تقریبا قانع کننده ای را ارئه داد و با توجه به آزاد اعلام شدن نام پولادی و همچنین خروج دایی از این تیم، لیست خریدهای آنها تا حدودی به سقف مصوب نزدیک شد.

علیپور با بیان اینکه تیم فوتبال پرسپولیس اگر قصد جذب بازیکن در نیم فصل را دارد باید تغییراتی در لیستش به وجود بیاورد، گفت: قرمزپوشان تا امروز به اندازه سقف مصوب هزینه کردند و اگر قصد دارند در ادامه لیگ بازیکنی را جذب کنند باید یا تغییری را در لیست خود به وجود بیاورند و یا اینکه قیمت های خود را تعدیل کنند.

وی در ادامه با مثالی از باشگاه های اروپایی خاطرنشان کرد: همانطور که یوفا اجرای فرپلی مالی را برای باشگاه هایی مثل پاری سن ژرمن الزامی کرده است و این باشگاه اگر قصد خرید بزرگی در تابستان را داشت باید یکی از بازیکنانش را می‌فروخت، باشگاه های ما هم باید قضیه سقف بودجه را جدی بگیرند.

علیپور در پایان اشاره ای به مهرداد پولادی و مشکل سربازی این بازیکن کرد و گفت: در مورد وضعیت قرارداد مهرداد پولادی باید کمیته انضباطی با توجه به مدارک ثبت شده نظر بدهد اما اگر این بازیکن مشکل سربازی داشته باشد قطعا نمی‎تواند بدون اجازه فدراسیون فوتبال به یک تیم خارجی برود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴