تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۶۳۴۴۴
کاپیتان پرسپولیس با اشاره به حضور علی کریمی در تمرینات این تیم گفت: دوست داریم او برگردد و با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند ولی خودش تصمیم دیگری دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ-  محمد نوری در مورد حضور علی کریمی در تمرین روز گذشته پرسپولیس گفت: حضور کریمی در تمرین برای ما غافلگیر کننده بود. او کاپیتان پرسپولیس بوده و محبوبیت خاصی بین هواداران دارد. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از حضور او در تمرینات خوشحال شدند و مطمئنا شرکت کردن کریمی در تمرینات پرسپولیس می تواند انگیزه بازیکنان جوان پرسپولیس را بیشتر کند و جوان های تیم ما می توانند از کریمی چیزهای زیادی یاد بگیرند.


او در پاسخ به این سوال که آیا امکان ندارد کریمی برگردد و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اظهار داشت: کریمی در تمرین روز دوشنبه نشان داد که مشکلی از لحاظ بدنی ندارد. من هم با او صحبت کردم و گفتم که برگردد چون دیگر بازیکنان تیم و هواداران پرسپولیس هم دوست دارند او با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند ولی خودش نظر دیگری داشت. کریمی گفت که خوب نیست نظرش را تغییر دهد و قرار نیست بازی کند. با این حال امیدواریم او همیشه در کنار تیم باشد.

نوری در مورد بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: شرایط ما طوری است که دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. هدف ما این است که به بالای جدول برسیم و بازی با استقلال اهواز برایمان بسیار مهم است. شکست دادن این تیم یک پرش بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود و باید 3 امتیاز را در زمین خودمان بگیریم تا از نتایج تیم های بالای جدولی و احتمال توقف آنها نهایت استفاده را ببریم. برد در این بازی به ما کمک زیادی خواهد کرد تا به کورس قهرمانی نزدیک شویم./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴