تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۶۳۴۳۳
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: با مساعدت مدیرعامل و مسئولان ارشد سازمان تأمین اجتماعی، بودجه سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان و مستمری بگیران ترمیم شد و مبلغ آن حداقل به دوبرابر افزایش پیدا کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- دکتر منصور اعتصامی در نشست سالیانه اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شمیران بابیان این مطلب، اظهار کرد: خدمت به بازنشستگان از وظایف سازمان تأمین اجتماعی است و این سازمان پیگیر مطالبات آنان از راههای قانونی است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و پاسداشت مقام شامخ شهداء، جانبازان و ایثارگران گفت: از 28 مهر سال جاری اعضاء کانون بازنشستگان و مستمری بگیران به مشهد مقدس اعزام می شوند و پیش بینی کرده‌ایم در طول 6 ماه حداقل20 هزار نفر بتوانند با هزینه سازمان تأمین اجتماعی به شهر مقدس مشهد سفر کنند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اظهارکرد: بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، به زودی به عتبات عالیات نیز اعزام خواهند شد، که در پنج استان با توجه به بعد مسافت، اعزام‌ها به صورت زمینی است و سایر استانها به صورت هوایی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای کسب سهمیه حج عمره مفرده کارهای خوبی انجام داده است، گفت: در حال حاضر نامه سهمیه حج عمره مفرده بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در انتظار تصویب شورای عالی حج است و رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این زمینه نظر مساعد دارد.

دکتر اعتصامی افزود: معاونت فرهنگی واجتماعی در صدد است تا خاطرات شفاهی بازشستگان را به صورت مکتوب جمع آوری کند و بعد از چاپ در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی اظهار کرد: تهیه فیلم مستند، انیمیشن، داستان و... از زندگی بازنشستگان از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین تصریح کرد: باید به بازنشستگان و سالمندان احترام بگذاریم، سالمندان محور و بنیان خانواده ها هستند./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما