کارشناس مسائل سیاسی استان همدان:

آقای روحانی حرفی نزنید که آمریکا لبخند بزند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۶۳۴۲۵
آقای روحانی حرفی نزنید که آمریکا لبخند بزند/ صدای ملت‌های مظلوم جهان باشید رئیس جمهور باید به جای گفتن سخنانی که لبخند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را برانگیزد؛ اشکالات و نقاط تاریک سیاست آن‌ها را بیان کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-یک کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: امیداریم آقای روحانی در سازمان ملل به مهمترین چالش‌های منطقه و جهان که حضور گروه‌های تکفیری و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه است، بپردازد.
محمود قاسمی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه آمریکا از گروه‌های تکفیری افزود: این گروه‌ها امروز بلای جان ملت‌های متعددی شده و اسناد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد؛ بنیان‌گذاران داعش، آمریکا، اسرائیل و صهیونیست‌ها هستند.
وی تصریح کرد: همه اندیشمندان جهان می‌دانند که مشکلات امروز در کشورهای مختلف ریشه در دخالت‌های آمریکا دارد و آقای روحانی باید شریک دزد و رفیق قافله بودن آمریکا را در سازمان ملل مطرح کند.
قاسمی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید به عنوان یک مطالبه جهانی به کشتار و آواره‌شدن کودکان بی‌گناه بپردازد و صدای ملت‌ مظلوم غزه، عراق، سوریه و حتی عربستان باشد.
وی با انتقاد از رسانه‌هایی که پیشگویی دیدار حضوری رئیس جمهوران ایران و آمریکا را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: ظاهرا این رسانه‌ها در بحث دشمن‌شناسی تجربه‌ای نداشته و توطئه‌های همیشگی مستکبران برضد ایران را فراموش کرده‌اند.
این کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با اشاره به اظهار نارضایتی رهبر معظم انقلاب از برخی اقدامات گذشته حسن روحانی نظیر گفتگوی با اوباما اظهارداشت: امیداریم رئیس جمهور این‌بار طوری صحبت کند که اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش متجلی شود.
 
مراثب باشید سوژه دشمنان نشویم
قاسمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سی و چند سال گذشته نشان داده‌اند که در گفتار خود صادق نیستند، تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور طوری صحبت کند که سوژه به دست دشمنان و رسانه‌های بیگانه ندهد.
وی گفت: البته آقای روحانی در 15 ماه گذشته هوشمندی خود در پاسخ دادن به پرسش‌های هدف‌دار و گزینشی اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها نشان داده و حرفی نزده‌ که موجب سوءاستفاده دشمنان شود.
قاسمی با اشاره به دیدار رئیس جمهور کشورمان با مقام معظم رهبری پیش از سفر برای هماهنگی سیاسی
با ایشان تصریح کرد: قطعا این‌بار نیز حسن روحانی، پاسخ‌هایی که تأمین‌کننده منافع صهیونست‌هاباشد را عنوان نمی‌کند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴