تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۶۳۳۸۲
آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین‌بت) مدعی شد، دو فلسطینی مظنون به کشتن سه اسرائیلی ربوده شده در کرانه باختری را کشته‌اند.
۰
plusresetminus
بلاغ- آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین‌بت) مدعی شد، دو فلسطینی مظنون به کشتن سه اسرائیلی ربوده شده در کرانه باختری را کشته‌اند.
روزنامه «یعدیعوت آحارونوت» در گزارشی مدعی شد، شین‌بت (آژانس امنیت داخلی اسرائیل) در عملیات مشترک با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و تیم‌های «سلاح‌ها و تاکتیک‌های ویژه اسرائیل» (SWAT) مکان «عمار ابو عیشه» و «مروان القواسمی»، دو نفر از مظنونان ربودن و کشتن سه اسرائیلی با نام‌های «گیلاد شائر»، «نفتالی فرنکل» و «ایال یفراخ» را شناسایی کردند و کشتند.
طبق اعلامیه رسمی شین‌بت، نیروهای امنیتی اسرائیلی در محلی مظنون در کرانه باختری حاضر شدند تا این دو نفر را بازداشت کنند، اما به خاطر شروع درگیری، این دو کشته شدند.
«پیتر لرنر»، سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل نیز در این رابطه گفت، نیروهای اسرائیلی به دنبال بازداشت «القواسمی» و «ابو عیشه» بودند که درگیری شروع شد و در این درگیری این دو تن کشته شدند. اما مقامات فلسطینی هنوز تایید نکرده‌اند که این دو تن کشته‌ شده‌اند./آ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴