تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۶۳۳۴۱
مشاور در امور مذهبی و خانواده به بررسی آسیب های تکنولوژی های نوپدید پرداخت و ضمن اشاره به حواشی استفاده برخی از این تکنولوژی ها، از خانواده ها خواست تا با فرزندان خود رابطه عاطفی بهتری داشته باشند.
۰
plusresetminus
بلاغ-به همت اموربانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان، بخشداری دابودشت و حوزه مقاومت حضرت زینب (س) ناحیه آمل همایش "نقش زنان در دفاع مقدس" با حضور جمع زیادی از بانوان دابودشتی در مصلی این بخش برگزار شد.
 
در ابتدای این همایش حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو ودشت سر شهرستان آمل ضمن خیرمقدم گویی با اشاره به نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس و رشادت های آنان، زنان و مادران زمان حال را نیز به نقش آفرینی برای اثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و ثبات اخلاق در خانواده دعوت کرد.
در ادامه برنامه نیز فریبا بزرگی مشاور در امور مذهبی و خانواده به بررسی آسیب های تکنولوژی های نوپدید پرداخت و ضمن اشاره به حواشی استفاده برخی از این تکنولوژی ها، از خانواده ها خواست تا با فرزندان خود رابطه عاطفی بهتری داشته باشند.
این کارشناس امور خانواده همچنین به مساله عفاف و حجاب، نقش زنان در خانواده، آسیب های استفاده نادرست از ماهواره و اینترنت و .. اشاره داشت و افزود: باید در زمان کنونی دقت بیشتری بر حفظ بنیان خانواده و ارزش های موجود در آن داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴