تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۶۳۲۹۶
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به بهانه سفر دکتر روحانی به نیویورک برای شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: رییس جمهور بعد از نیویورک به آستاراخان سفر می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-دکتر حمید ابوطالبی به بهانه سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دکتر روحانی از نیویورک، کشور اوباما به آستاراخان، سرزمین پوتین خواهد رفت نوشت.
حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک در فرودگاه مهرآباد تهران و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این سفر با هدف شرکت در شصت و نهمین نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل انجام می شود.
روحانی با بیان این که در مجمع عمومی سازمان ملل باید چند مساله بیان و تشریح شود، خاطرنشان کرد: مساله اول ایران هراسی است، سال ها است متاسفانه برخی از کشورها، کشورهای منطقه و ملت ها را از ایران می هراسانند و به دورغ اتهاماتی را به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران می زنند.

وی با یادآوری این نکته که دولت ایران کاملا مردم سالار و در چارچوب انتخابات است، گفت: مردم ایران دارای فرهنگی بسیار غنی و تمدنی کهن هستند و قرن ها و سالیان طولانی است که با هیچ کس نجنگیده اما مورد تجاوز دیگران قرار گرفته اند.

رییس جمهوری تاکید کرد: واقعیت و عظمت این ملت و اهداف انقلاب اسلامی باید به خوبی برای جهانیان تشریح شود./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰