تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۶۳۲۷۳
بازیکن دوپینگی لیگ برتر گفت: این اتفاقی که برای من رخ داده است را از چشم کادر فنی نفت می‌بینم.
۰
plusresetminus
بلاغ- روز گذشته نام بازیکن دوپینگی لیگ برتر اعلام شد و وحید ذوالقدر بازیکن تیم فوتبال نفت به عنوان بازیکن دوپینگی معرفی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که ایرانیان سرپرست نفت معتقد بود او فقط در تیم جوانان بازی کرده و از لیست تیم بزرگسالان خارج شده است اما این بازیکن این مسئله را رد کرد گفت:‌ من در نیم‌فصل سال گذشته زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت بود به تیم بزرگسالان ملحق شدم اما برای نفت به میدان نرفتم، ولی در لیست 18نفره قرار داشتم. امسال هم تا دو هفته گذشته در لیست این تیم بودم و زیر نظر منصوریان و کادر فنی بزرگسالان تمرین می‌کردم.

وی در مورد اینکه چگونه این دارو را مصرف کرده، خاطرنشان کرد: من پس از پایان فصل گذشته با یک مربی دونده کار کردم و او مکمل‌های ورزشی به من داد که مصرف کنم، بیست روز قبل از فصل هم این مکمل‌ها را قطع کردم و با تیم تمرینات خود را آغاز کردم. به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که این داروها مشکل داشته باشد.

این بازیکن در مورد اینکه آیا مربی‌اش از غیرمجاز بودن داروها خبر داشته یا خیر،‌ تصریح کرد: صددرصد کولیوند از این موضوع خبر داشته است. من پیگیر این مسئله هستم تا مطلع شوم. زمانی که برای تست گرفتن حاضر شدم فکر نمی‌کردم که یک درصد هم مشکل داشته باشم زیرا اصلا در جریان این کار نبودم. نمی‌دانم این ماده از کجا آمد. دوستان با ما خوب بودند که این کار را برای ما انجام دادند!

این بازیکن 19 ساله در مورد اینکه منظورش از این صحبت چیست و آیا کادر فنی را در این مسئله دخیل می‌‌داند گفت: حالا بماند اما من این مسئله را از کادر فنی تیم می‌بینم، بازیکنی بودم که روی پای خودم ایستاده بودم و بدون سفارش کسی داشتم پیشرفت می‌کردم. روی آقایان فشار آمد و دنبال بهانه بودند که بلایی سر من بیاورند. در پایان هم که این اتفاق رخ داد.

ذوالقدر در خصوص اینکه چرا درخواست استیناف نداده، گفت: من صحبت‌هایم را با همه مطرح کردم اما حرف‌هایم را قبول نمی‌کنند. چه فایده‌ای داشت که درخواست استیناف هم می‌دادم. باشگاه هیچ اقدامی برای من انجام نداد. خودم به تنهایی به دنبال این پرونده هستم و امیدوارم که مجرمان به سزای اعمالشان برسند./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴