تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۶۳۲۶۹
حمیدرضا سیاسی ضمن تکذیب امضای تعهدنامه مضاعف از سوی درخشان گفت که برای افرادی که این اخبار را منتشر می‌کنند متأسف است.
۰
plusresetminus
بلاغ- حمیدرضا سیاسی ضمن تکذیب امضای تعهدنامه مضاعف از سوی درخشان گفت که برای افرادی که این اخبار را منتشر می‌کنند متأسف است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه درخشان در کنار قرارداد خود چیزی به نام تعهدنامه مضاعف را امضا کرده اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. اینها حرف‌های نامربوطی است که از سوی برخی مطبوعات مطرح شده است. چنین تعهدنامه‌ای نه وجود دارد و نه از درخشان گرفته شده است.

او ادامه داد:‌ این کارها توهین به شخصیت درخشان است. نمی‌دانم چرا برخی افراد به راحتی به خود اجازه می‌دهند با وجهه مربی پرسپولیس میان مردم بازی کنند. من از انتشار این‌گونه خبرها تعجب می‌کنم. چنین تعهدنامه‌ای وجود نداشته و نیازی هم نبوده از درخشان گرفته شود. واقعاً برای این مسائل متأسفم.

سیاسی درباره جزئیات قرارداد درخشان با پرسپولیس گفت: این قرارداد کاملاً روتین و متعارف است. اصول اخلاقی به صورت دوطرفه در آن رعایت شده است. خود من در تنظیم آن دخالت داشتم و آنچه عرف بوده را در این قرارداد آورده‌ایم. تا زمانی که درخشان خوب عمل کند احتیاجی به برکناری او نیست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در حال حاضر مشکل پرسپولیس این نیست که حق اخراج یا کناره‌گیری با باشگاه است یا درخشان.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر باشگاه در آرامش قرار دارد و هیچ حاشیه‌ای در باشگاه وجود ندارد. محیط باشگاه کاملاً خلوت و معمولی است. سعی می‌کنیم همه تصمیم‌گیری‌ها و اتفاقات به سود پرسپولیس باشد.

او همچنین درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه گفت: در جلسه هفته آینده هیات مدیره در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود. فعلاً نام فرد خاصی مطرح نشده و در جلسه پیش‌رو حتماً این موضوع مطرح و برای انتخاب فرد جدید تصمیم‌گیری می‌شود./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴