کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاویر/دوچرخه الکتریکی آئودی

پدال

31 شهريور 1393 ساعت 16:13

این دوچرخه می تواند تا 80 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و البته برد آن با یک بار شارژ کامل باتری ها، بین 50 تا 70 کیلومتر بسته به نوع مسیر می باشد.


بلاغ- وقتی آئودی با هزینه بیش از 1 میلیارد دلار دوکاتی را خرید، می توانستیم نقشه های آینده آنها را برای ورود به دنیای وسایلی که کمتر از چهار چرخ دارند هم درک کنیم.

دوچرخه الکتریکی آئودی هم در راستای دیدگاه تازه و تنوع بخشی به محصولات آئودی پا به عرصه حیات گذاشته است.

قبل از هر چیز سازه سبک وزن این دوچرخه جلب توجه می کند. فریم  و چرخها از الیاف کربن (CFRP) ساخته شده که تنها 600 گرم وزن دارد. طراحی بدنه هم هوشمندانه و جدید است. شکل خاص بدنه این امکان را به سازنده می دهد که باتری ها و موتور الکتریکی را بخوبی درون فریم جای دهد.

باتری‌های 48 ولتی لیتیوم-یون یک موتور الکتریکی با قدرت 3 اسب بخار را تغذیه می کنند. گشتاور این موتور نیز 250 نیوتن متر (184 پوند فوت) است. وزن کلی دوچرخه با وجود این تجهیزات به 21 کیلوگرم می رسد. با این وزن دوچرخه می تواند تا 80 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و البته برد آن با یک بار شارژ کامل باتری ها، بین 50 تا 70 کیلومتر بسته به نوع مسیر می باشد.

شارژ باتری ها با برق 230 ولت شهری حدود 2.5 ساعت طول می کشد. البته براحتی می توانید باتری آن را درآورده و با یک باتری شارژ شده جایگزین کنید./آ      


کد مطلب: 63262

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/63262/تصاویر-دوچرخه-الکتریکی-آئودی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com