تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۶۳۲۳۷
واژه جنگ برای خیلی از ملت ها یک واژه تلخ و ناگوار به حساب می آید، اما برای ملت ایران یک واژه ی مقدس و مبارک است که رنگ و بوی خدایی دارد و لقب دفاع مقدس نام گرفته است.
۰
plusresetminus
بلاغ-بی شک نهادهای فرهنگی ما با الگو برداری از دستاورد های دفاع مقدس شجاعت، شهامت و شهادت می توانند نقش به سزایی در مقابله با رخنه های فرهنگی و اعتقادی دشمن داشته باشند.
 
در دوران دفاع مقدس دانش آموزان همراه با معلمان در دو جبهه یعنی مدرسه و میدان جنگ جانفشانی و رشادت های به یاد ماندنی از خودبه جای گذاشتند.بطوریکه استان مازندران 1هزار و 710 شهید دانش آموز و 300 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است و امروز ما ماندیم و رسالت شهدای مان، باید دانش آموزان ،فرهنگیان و همه اقشار دست به دست هم دهیم ، در عرصه دفاع و مقابله با جنگ نرم دشمن با اطاعت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای نقشه های شوم دشمنان  را نقش بر آّب کنیم.

امروز دشمن در جبهه ای دیگر؛ فکر ، اراده ، تعهد و دینداری ملت ایران را نشانه گرفته است تا یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود ، ما جوانان باید از این فتنه جلوگیری کنیم.

می توان گفت وجود رخنه ی فرهنگی در خانواده ها 70 الی 80  درصد ماهواره است.

مقام معظم رهبری در مورد ماهواره می فرمایند: ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند.

دین یکی از موانع مهمی است که دشمنان را در رسیدن به نقشه هایشان ناکام می گذارد، لذا با این اوصاف طبیعی است که آنان نیز در صدد کنار زدن آن باشند آن هم توسط شبکه های ماهواره ای به انواع تهاجمات وتخریب ها علیه دین اقدام می کنند.

به طور مثال هنگامی که اعضای خانواده در روزهای متوالی سریال های نامناسب ماهواره را که هدف اصلی آنها عادی سازی روابط با نا محرم است را مشاهده می کنند مرزهای اخلاقی خانواده از بین می رود، و به تدریج موجب دلسردی وبی مهری و فروپاشی بنیان خانواده می شود.

اهداف طراحان پشت پرده شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تاثیر گذار بر روی قشر زن به عنوان مخاطب خاص است و دیگر ایجاد تغییرات اجتماعی در ساختار زندگی مسلمانان به ویژه ایرانیان آن هم با ترویج زندگی غربی با ظاهری شرق پسند است.

دست دولت های غرب امروزه دیگر برای همه ما رو شده است، هدف اصلی صاحبان شبکه های فارسی زبان ماهواره ای ترویج زندگی غربی و فرهنگ ضد دینی و گسترش روابط آزادی بین دختر و پسر و خیانت همسران چیزی جزء این نیست.

الحمدااله امروزه با رهنمودهای مقام معظم رهبری جامعه ایران اسلامی به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی  از بسیاری از ناهنجاری های رایج در جهان غرب و گسستگی خانواده ها دراین جوامع به دور بوده است.

باور ما بر این است که هر ابزاری در صورت مضر بودن درهر زمان و هر مکان خلاف عقل و شرع است. و ماهواره یکی از این ابزار هاست که در نوبه خود می توانداز جنبه های مختلف به انسان ضربه بزند.

امروزه هدف اصلی ماهواره گرفتن غیرت، تعصب، اعتقادات دینی  و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی است.

امام خمینی(ره) در سخنان خود فرمودند: دولت های غرب می خواهند اسلام ناب محمدی را به اسلام ناب آمریکایی تبدیل کنند.

شبکه‌های ماهواره ای با موضوع سیاسی و امنیتی که هدفشان براندازی نظام اسلامی است در تلاش اند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کنند، دشمنان قسم خورده ما سعی دارند با ایجاد پایگاه های اجتماعی متمایل به غرب،انقلاب اسلامی ایران را به سوی استحاله فرهنگی سوق دهند.

بر اساس آمار موجود به لحاظ فنی 159 مدار تلویزیونی  در کل جهان، 203 ماهواره تلویزیونی فعال است. که از این تعداد 80 مدار قالب دریافت در ایران است، که این کانال ها امکان تماشای 18000 شبکه تلویزیونی در ایران را فراهم آورده است. و جالب تر از همه این که رژیم صهیونیستی با دو ماهواره رسمی 1 و 2  AMOS  214 شبکه راه اندازی کرده است.

از اصلی ترین تاثیرات ماهواره می شود به ایجاد خانواده ای بی قید و بند، هویت زدایی از مفهوم خانواده، تبلیغ پرخاشگری، گذراندن بیشتر وقت برای تماشای فیلم ها، عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر اشاره کرد.

راه اندازی یک شبکه ماهواره ای برای پخش فیلم و سریال هزینه بالایی دارد؛چرا غرب برای ما فارسی زبان ها هزینه های فراوان می کند؟ مگر چند کشور فارسی زبان وجوددارد؟ اگر غرب دوستدارمان بود پس چرا مارا تحریم کرده است ، چرا نباید به انرژی هسته ای دست پیدا کنیم، اینها اگر مسلمانان را دوست داشتند فاجعه قتل عام میانمار رخ نمی داد، فاجعه مردم غزه رخ نمی داد.

3 کشور فاسی زبان ؛افغانستان حدود 30 میلیون نفر، تاجیکستان 7 میلیون نفرو ایران 80 میلیون نفر و جمعا حدود 118 میلیون نفر جمعیت وجوددارد،  چرا برای این تعدادجمعیت این همه شبکه و برنامه ساخته می شود؟

اگر این‌ها دلسوز مردم ایران بودند در زمان جنگ خانه هایشان را بر سرشان خراب نمی کردند، اگر مردم ایران برایشان عزیزبودن حدود سیصد هزار نفر از جوانان و مردان و زنان این مرز و بوم را به خاک و خون نمی کشیدند.

باور داشته باشید اگر دشمن های قسم خورده ما همین حالا هم احتمال می دانند که می توانند به ایران حمله نظامی کنند لحظه ای در این تصمیم تردید نمی کردند و از آنجایی که یقین دارند در جنگ نظامی پیروز نمی شوند گزینه جنگ فرهنگی و تحریم ها را انتخاب کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴