تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۶۳۲۳۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج از شرایط کنونی، درحال آماده کردن گزارشی از مشکلات فنی این تیم است تا هم گزارش را به هیات مدیره بدهد و هم دستیارانش بدانند که به تفکیک چه کارهایی باید انجام بدهند.
۰
plusresetminus
بلاغ- حمید درخشان طی روزهای گذشته گزارشی از مشکلات پرسپولیس آماده کرده و قصد دارد این گزارش را به هیات مدیره و سرپرست باشگاه ارائه کند. درخشان مشکلات فنی پرسپولیس را در سه دسته تقسیم بندی کرده است.

دسته اول مشکل روحی و روانی این تیم بود که درخشان سعی دارد با صحبت کردن با بازیکنان و البته تمدید پیروزی هایش این مشکل را مرتفع کند.

دسته دوم مشکلات مسئله بدنسازی و بدنهای ضعیف بازیکنان است که درخشان با تمرکز دستیارانش در این رابطه سعی دارد در کمترین زمان ممکن این مسئله را هم از جلوی پا بردارد.

دسته سوم مشکلات بازیکنان کمبود مهره در برخی پست‌هاست که درخشان گزارشی در این ارتباط به هیات مدیره می دهد تا با نزدیک شدن به نیم فصل بازیکنان مورد نظر خود را برای خرید به هیات مدیره بدهد.

باید دید درخشان درست تشخیص داده و می تواند مشکلات این تیم را برطرف کند و پرسپولیس را به کورس برگرداند یا اینکه تلاشهایش برای بهبود شرایط کمتر تا نیم فصل و جذب بازیکنان جدید در کنار بازیکنان کنونی بی‌تاثیر خواهد بود?/آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴