تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۶۳۲۱۹
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: نفوذ چینی‌ها مانع از کسب طلا توسط ایران شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-رییس فدراسیون تیراندازی گفت: نفوذ چینی‌ها مانع از کسب طلا توسط ایران شد.
سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی پس از رقابت‌های امروز (دوشنبه) تیراندازی تفنگ بادی 10 متر زنان و پس از این که داوران رای به اخراج تیرانداز چینی دادند و مدال نقره ایران را به طلا تبدیل کردند، گفت: داور ورزشکار چینی را اخراج کرد، به همین دلیل مدال طلا به ایران اختصاص پیدا کرد، اما چینی‌ها به رای داور اعتراض کردند. هیات استیناف که بالاترین مرجع تشکیل جلسه داد و از آنجا که رییس آن یک چینی است، رای داور را باطل اعلام کرد و تیرانداز چینی را به رقابت‌ها برگرداند. به همین دلیل با نفوذ چینی‌ها مدال طلا را از ما گرفتند و رییس هیات استیناف به ما گفت که به فدراسیون جهانی اعتراض کنید.

وی همچنین در مورد اعتراض ایران به فدراسیون تیراندازی در رابطه با برگرداندن رای داوران توسط هیات استیناف مسابقات، گفت: فکر نمی‌کنم که فدراسیون جهانی به این موضوع رسیدگی کند، اما ایرادی ندارد مدال نقره هم ارزشمند است.

او گفت: این بار هم اولین مدال کاروان ایران هم گرفتیم. با این تفاوت که یک طلا هم به افتخاراتمان اضافه کردیم. حالا اولین طلای کاروان ایران به وسیله بانوان به دست آمده است که این بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: بچه‌های ما خود را ثابت می‌کنند، اما توجهی که باید به آنها شود، نمی‌شود.

سید مهدی هاشمی درباره الهه احمدی هم گفت: یکی از ویژگی‌های تیراندازی این است که قهرمانانش را فراموش نمی‌کند. خانم احمدی آنقدر ویژگی‌های فنی، شخصیتی، اخلاقی بالایی دارد که در تیراندازی ماندگار است. ضمن این که فراموش نکنید او در مدال تیمی ما سهم داشت./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما