تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۶۳۲۰۵
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سوادکوه به جنگ نرم دشمن علیه باورهای اعتقادی مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع تهدیدات دجالواره (ماهواره) در هفته دفاع مقدس خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهرداد بابایی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس، معرفی الگوهای واقعی ایثار و شهادت و انتقال حماسه های این دوران طلایی به آیندگان را از اهداف ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه عنوان کرد.
بابایی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری سوادکوه آنلاین، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را پاسداشت مجاهدت و جانفشانی دلیرمردانی دانست که عاشقانه و عارفانه به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در راه پاسداری و صیانت از هویت و فرهنگ ناب و متعالی جامعه اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
وی تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از هستی خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب ‌نشینی نکردند.
وی با اشاره به مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سوادکوه اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اولین روز با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  در سپاه ناحیه سوادکوه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان در این شهرستان آغاز خواهد شد.
سرهنگ بابایی در ادامه افزود: سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه باورهای اعتقادی مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع تهدیدات دجالواره (ماهواره) در هفته دفاع مقدس خبر داد.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه ادامه داد: در برهه ای که دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه است، می توان با تعالی بینش و بصیرت افراد و معرفی الگوهای واقعی ایثار، رشادت، شهامت و استقامت، کشور، انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مصون داشت.
وی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه‌ داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.
 بابایی، برگزاری هیئت عاشقان ولایت، راهپیمایی بزرگ خانوادگی با نام و یاد شهدای دفاع مقدس در شهرهای زیراب و پل سفید، حضور  پرشکوه در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان نظامی در بین خطبه های نماز جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،حضور در صبحگاه های دانش آموزی در اولین روز بازگشایی مدارس،همایش بسیجیان پایگاههای بسیج ادارات و افتتاح چند پایگاه مقاومت را از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه برشمرد.
لازم بذکر است مردم ولایی، انقلابی و شهید پرور شهرستان سوادکوه در در دوران حماسه و دفاع با اعزام غیور مردان قهرمان به جبهه های حق علیه باطل و تقدیم شهید، جانباز و آزاده سرافراز، بزرگترین سرمایه های خود را در راه صیانت و پاسداری از اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدیه کردند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴