ابوالقاسم ثلاثی در گفتگو با خط امید تاکید کرد

ضرورت مشارکت خانواده ها در امر آموزش فرزندان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۳۱۹۳
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت : ما به مشارکت های فکری و مشورت خانواده ها نیازمندیم این مشورت بایست استمرار داشته ابشد و نبایستی مقطعی باشد لازم است در طول سال این مساعدت ها انجام بگیرد.
۰
plusresetminus
بلاغ-ابوالقاسم ثلاثی  در آستانه بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرنگار خط امید بهشهر گفت : در آغاز سال تحصیلی سراسر کشور با جنب و جوش و نشاط زیاد مهر را شادمانه آغاز خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر تصریح کرد: در تمام مدارس زنگ آغاز بازگشایی را خواهیم نواخت و در شهرستان بهشهر هم بطور نمادین در دبیرستان پسرانه دکتر شریعتی سابق و مرحوم طالقانی فعلی در خیابان آزادی زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدرسه مرحوم طالقانی با همت فرمانداری و موافقت و مساعدت خیر محترم با هزینه ایی در حدود 40میلیارد ريال با 15 کلاس ساخته شده است، گفت: با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده های گرانقدر دانش اموزان عزیز و خیرین افتتاح خواهد شد.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت : در روز دوشنبه 31 شهریور ماه که آغاز هفته دفاع مقدس است زنگ بازگشایی مدارس را همزمان برای پایه اولی های دو دوره تحصیلی یعنی پایه اول ابتدایی در مدرسه مرحوم نهنگی در ساعت 8 صبح و غنچه ها یعنی پیش دبستانی ها در مدرسه غیر دولتی معرفت در ساعت 9 و جوانه ها (راهنمایی سابق و دوره اول متوسطه) در ساعت 10 صبح در مدرسه سلمان فارسی خواهیم نواخت که از خانواده ها دعوت می کنیم در این مراسم حضور بهم برسانند. 
 
ثلاثی ادامه داد : جهت آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس، فرماندار گرانقدر با تاثی از وزارت کشور که به همه ی استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران و شوراها دستور دادند که در راستای بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش مساعدت برسانند به همه ی دستگاه ها تاکید کرد تا آموزش و پرورش را در این امر یاری کنند.
 
وی با تاکید در مشارکت خانواده ها در امر آموزش فرزندان گفت : ما به مشارکت همه نیازمندیم این مشارکت تنها یک وجهش مالی است ما به مشارکت های فکری و مشورت خانواده ها نیازمندیم این مشورت بایست استمرار داشته ابشد و نبایستی مقطعی باشد لازم است در طول سال این مساعدت ها انجام بگیرد.
 
ابولقاسم ثلاثی تصریح کرد : مناسب ترین زمان برای تربیت دینی فرزندان دوره کودکی و نوجوانی است زیرا روح آنان در این زمان انعطاف پذیری قابل توجهی دارد کودان و نوجوانان شما در اختیار آموزش و پرورش اند پس باید برای تربیت دینی هم سویی داشته باشیم.
 
وی گفت:دشمن با جنگ نرم و ماهواره ها در خانه های ما لانه کرده، باید دریابیم فرزندان دلبندمان را و مراقبت کنیم آشنا کردن کودکان با معارف و ارزشهای دینی و انقلابی یکی از اصول مهم در تربیت اسلامی محسوب می شود که به تاثی اولیا دین ما بچه ها را با دشمنان و دوستان آشنا می کنیم برای اینکه می خواهیم به حیات طیبه برسیم.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در پایان از برگزاری مجلس ترحیم آیت الله جباری امام جمعه شهرستان بهشهر از سوی این اداره در روز چهارشنبه هفته جاری در مصلی جمعه بهشهر از ساعت 17 الی 19 خبر داد./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴