تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۶۳۱۶۰
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:کمیته امداد با برنامه ریزی و استفاده از اساتید مجرب و متخصص توانسته است آمار طلاق را در بین خانواده بزرگ خود، به کمتر از 1% در 10 سال اخیر برساند که این امر در مقایسه با آمار 5 درصدی کشوری بسیار حائز اهمیت می باشد.
۰
plusresetminus
بلاغ-مدیر کمیته امداد میاندرود در گفتگو با ما از برگزاری جشن ازدواج برای دو زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندرود خبر داد و گفت: این جشن با همکاری فرماندهی محترم سپاه شهرستان و با هدف گسترش فرهنگ پسندیده ی ازدواج آسان در مجتمع تفریحی توسکا انجام و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستانی و خانواده های محترم این عزیزان و جمعی از مردم برگزار شد.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: به هریک از این نوعروسان جهت شروع ازدواج آسان و پایدار، دوره کلاس های آموزشی و مشاوره ای تشکیل شده و پس از گذراندن دوره های مشاوره ای، به هریک از این عزیزان مبلغ بیست میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهداء شد.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه ریزی و استفاده از اساتید مجرب و متخصص توانسته است آمار طلاق را در بین خانواده بزرگ خود، به کمتر از 1% در 10 سال اخیر برساند که این امر در مقایسه با آمار 5 درصدی کشوری بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی با تاکید بر لزوم تلاش مردم و مسئولین جهت گسترش فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه جهت تشکیل خانواده مستحکم، آمادگی کمیته امداد را در زمینه های همکاری های فرهنگی و مشارکت های مردمی با مردم شریف شهرستان، اعلام داشته است.
ابراهیمی همچنین از توزیع 30 بسته سبد کالای بهداشتی و تغذیه شامل مواد خوراکی بهداشتی به ارزش هر سبد 700 هزار ریال در بین سالمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندرود خبر داده و گفت: این سبد کالا در طی بازدید و دیدار از این بیماران و سالمندان اهدا شده و در طی دیدار ضمن دلجویی از این عزیزان، به بررسی مشکلاتشان پرداخته شده است./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴