عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

آقای روحانی مواظب باشید فریب نخورید!

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۶۳۱۵۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات گروه های تندرو اصلاح طلب برای زمینه سازی دیدار روحانی با اوباما،گفت: آقای روحانی نسبت به این موضوع خیلی دقیق و حساس باشند تا فریب این مسائل را نخورند چرا که دیده شده گروههای خاص خیلی با ظرافت و با دقت این موضوع را دنبال می کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ- در خصوص جوسازی های اخیر گروه های تندرو اصلاح طلب برای عادی جلوه دادن دیدار احتمالی روحانی و اوباما در حاشیه مجمع سازمان ملل اظهار داشت: مطرح کردن دیدار احتمالی دکتر روحانی و اوباما جو سازی است، تا اگر این کار انجام شد عادی و طبیعی جلوه داده شود.
وی تاکید کرد: آقای روحانی نسبت به این موضوع خیلی دقیق و حساس باشند تا فریب  این مسائل را نخورند چرا که دیده شده گروههای خاص خیلی با ظرافت و با دقت این موضوع را دنبال می کنند.
 عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: کسانی که این جو سازی ها را مطرح می کنند کارنامه درستی ندارند عینا برخی از این افراد نوکر استکبار جهانی و آمریکا و انگلیس هستند، آنهایی که این خوش رقصی را می کنند به دنبال این هدف هستند که اگر رفتند و یا به قولی فرار کردند و پناهنده شدند پناهندگی آن ها را پذیرفته شود.
وی تاکید کرد: افرادی که چنین زیرکانه به دنبال فریب مردم هستند ، وطن فروش هستند و  این ها ملت و عزت ملت را به راحتی می خواهند بفروشند فقط به خاطر اینکه  سرشان در آخور آمریکا و غرب است مانند گنجی و مهاجرانی و امثال این ها که این مسیر را طی کردند.
کوثری افزود: شیطان بیکار نمی نشیند و همیشه به دنبال این است که افرادی را که به دنبال منافع خود هستند فریب دهد و این ها هم دقیقا خواسته ای شیطان را مطرح می کنند، لذا آقای روحانی و تیم همراهشان باید خیلی با دقت و ظرافت در سفر نیویورک منافع نظام و ملت را در نظر بگیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: دکتر روحانی بدانند اگر چنین ملاقاتی انجام شود آن وقت برای انتخابات بعدی مردم این موضوعات را فراموش نمی کنند زیرا نمی خواهند عزت خودشان را به این راحتی به استکبار جهانی بفروشند.
وی گفت: اگر آمریکا قابل اعتماد بود  در حین مذاکره تهدید و تحریم نمی کرد پس آمریکا هم به دنبال مذاکره با ایران نیست که عده ای چنین به آن پر  و بال می دهند در نهایت باز هم تاکید می کنم آقای روحانی و تیم همراهشان در نیویورک و مقر سازمان ملل باید با دقت و ظرافت برخورد کنند.
کوثری ادامه داد: آقای روحانی و تیم همراه که در برنامه های  سازمان ملل شرکت می کنند  باید دست آمریکا را رو کنند، باید ایران صراحتا در سازمان ملل اعلام کند که داعش را کشورهای مانندآمریکا و عربستان بوجود آوردند که این جنایت ها را  علیه بشریت انجام می دهد.
وی افزود: ایران باید بحث هسته ای را نیز مطرح کند و بگوید که آمریکا به هیچ وجه نمی خواهد که مذاکرات به نتیجه برسد چرا که در اوج مذاکره تحریم اضافه می کند البته باید این را هم تاکید کند این تحریم ها اثری ندارد.
وی در پایان تصریح کرد: باید این نکته توسط ایران در مقر سازمان ملل بیان شود که  آمریکایی ها طرفدار تروریست هستند زیرا هر جا که به نفع آنها نیست علیه تروریست هستند و هرجا که منافعشان ایجاب می کند طرفدار تروریسم هستند این دوگانگی باید گفته شود، آقای روحانی باید در سازمان ملل در متن سخنرانی شان  از این گونه مثال  هل و مستندات بگنجاند./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷