تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۶۳۱۳۰
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که تیم ملی وزنه‌برداری ایران توانایی کسب 2 مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- حسین رضازاده در مورد آخرین وضعیت وزنه‌برداران اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هدف‌مان کسب حداقل 2 مدال طلا در بازی‌های آسیایی است و اگر بتوانیم تعداد آنها را به 3 طلا برسانیم، اتفاق بسیار خوبی است و افتخاری بزرگی برای ایران خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: وزنه‌برداران ایران 8 ماه است که برای موفقیت در این رقابتها تمرینات سختی را سپری می‌کنند و با کمک خداوند متعال و دعای خیر مردم، امیدواریم هم کل کاروان ورزش ایران و هم وزنه‌برداری ایران در این مسابقات مدال‌های ارزشمندی را کسب کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در خصوص صحبت‌های تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: خبرنگاران پس از رقابتهای روز شنبه مصاحبه‌ای با تاماش آیان انجام دادند. ایشان به عنوان رئیس فدراسیون جهانی به همه کشورها برای مبارزه با دوپینگ توصیه‌هایی را بیان می‌کند.

وی اضافه کرد: قطعا کشورهایی که دوپینگ ورزشکاران آنها بیش از 3 نفر باشد، از سوی فدراسیون جهانی جریمه می‌شوند. امسال قزاقستان میزبان مسابقات جهانی است اما 13 وزنه‌بردار آنها دوپینگی شدند. همچنین 18 ورزشکار آذربایجان هم تست دوپینگ‌شان مثبت شد اما خدا را شکر در آخرین نمونه‌گیری که از ملی‌پوشان ایران انجام گرفت، مشخص شد همه ورزشگاران ایران پاک پاک هستند.

رضازاده با اشاره به همکاری نزدیک این فدراسیون با کمیته مبارزه با دوپینگ تاکید کرد: حتی برای مربیان هم کلاس‌های آموزشی گذاشتیم تا مکمل‌های مجاز یا غیر مجاز را برای کادرفنی و ورزشکاران مشخص کرده تا مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به حضور نیروهای نادو در خوابگاه ورزشکاران در دهکده بازی‌های آُسایی و گرفتن تست دوپینگ از بهادر مولایی، خاطرنشان کرد: هر لحظه ممکن است ماموران مبارزه با دوپینگ آمده و چه از وزنه‌برداران و چه از ورزشکاران رشته‌های دیگر تست بگیرند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران ادامه داد: وزنه‌برداری رشته رکوردی است که در این دوره از رقابتها 24 قهرمان و نایب جهان و المپیک حضور دارند. در سبک وزن‌ وزنه‌برداران شرق موفق ظاهر می‌شوند اما در سنگین وزن‌، ایرانی‌ها حرف اول را می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه فردا جابر بهروزی رقابت سختی با قهرمان جهان در 2013 از کشور چین دارد که رکودشکنی هم کرده است، گفت: امیدوارم از روز دوشنبه کاروان ایران بتواند مدال‌های رنگارنگی را بدست آورد. همچنین تیم وزنه‌برداری بتواند طلسم شکنی کرده و تعداد مدال‌های طلای وزنه‌برداری ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی را افزایش دهد./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴