تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۶۳۰۹۹
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون اعلام کرد وحید ذوالقدر بازیکن تیم فوتبال نفت تهران، بازیکن دوپینگی لیگ برتر است.
۰
plusresetminus
بلاغ-احمد هاشمیان در خصوص وضعیت بازیکن دوپینگی لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نظر به اینکه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 30/6/93 بازیکن متخلف از قوانین کنترل دوپینگ که رای محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی در تاریخ 26/6/93 رسما به وی ابلاغ شده بود، درخواستی مبنی بر استیناف خود ارائه نکرد، بر همین اساس مشخصات کامل وی به استناد آیین نامه به اطلاع عموم می‌رسد.
 
وی افزود: این بازیکن وحید ذوالقدر بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران است که در تاریخ 4/5/93 مورد نمونه گیری کنترل دوپینگ خارج از رقابتها قرار گرفته بود. براساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ، در نمونه ادرار متعلق به وی ماده ممنوعه مشتقات ناندرلون از دسته استروئید های آنابولیک شناسایی و تخلف وی محرز شد.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: این بازیکن در جلسات استماع دفاعیات و رسیدگی به پرونده، مستندات و مدارک خود را ارائه کرد که هیچ یک از ادعاهای مطروحه مورد قبول قرار نگرفت و این بازیکن از تاریخ 10/6/93 ( تاریخ تعلیق موقت) به مدت دو سال از حضور در کلیه فعالیتهای مرتبط با فوتبال محروم شد.

دکتر هاشمیان گفت: براساس بررسی های انجام شده در طول جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد که نامبرده به علت استفاده از دارویی که یکی از مربیان بدنساز مربوط به رشته ای غیر از فوتبال در زمین تمرینی که بازیکن در آن مشغول به تمرین بوده است،  به وی داده  و موجب مثبت شدن نمونه این بازیکن شده است. لذا مربی مورد نظر  توسط فدراسیون فوتبال به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور معرفی تا مراحل رسیدگی به تخلف این فرد نیز در ستاد مبارزه با دوپینگ بررسی و در صورت اثبات ادعای ذوالقدر نسبت به محرومیت مربی مذکور نیز براساس قوانین و ضوابط توسط ستاد دوپینگ اعلام می شود./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰