تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۶۲۹۹۴
دزد تک رویی که با سرقت ماهرانه خودروها در دو استان شمالی به سارق نامریی شهرت پیدا کرده بود، بازداشت شد.
۰
plusresetminus
سارق نامرئی در تنکابن دستگیر شد
به گزارش بلاغ، این مرد تبهکار خودروهایی که در مناطق خلوت پارک شده بود را به شیوه ماهرانه‌ای می‌دزدید.
تلاش‌های پلیسی برای به دست آوردن ردی از این دزد ناشناس با دریافت گزارش‌هایی از سرقت خودروها در مناطق مختلف شهر تنکابن آغاز شد.
با توجه به شیوه و چگونگی وقوع سرقت‌ها مأموران اقدام به تله‌گذاری برای ردیابی دزد ناشناس کردند تا اینکه متوجه شدند وی «سجاد» نام داشته و از دزدان سرشناس خودرو در غرب مازندران و شرق استان گیلان است.
مأموران با توجه به این یافته‌ها اقدام به ردیابی مخفیگاه وی کردند اما متهم هر بار با تغییر مخفیگاه خود عملیات پلیس را ناکام می‌گذاشت تا اینکه در آخرین اقدام او را به دام انداختند.
کیومرث ابراهیمی، فرمانده انتظامی تنکابن در این باره گفت: با توجه به کشف چند خودروی سرقتی در شهرهای اطراف استان گیلان کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری دزدان آغاز کردند.
ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: مأموران در ادامه تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی فردی به نام  سجاد که دارای سابقه سرقت خودرو در این شهر بود، شدند.
رئیس پلیس تنکابن در ادامه خاطرنشان کرد: دزد که با تغییر دائم مخفیگاه‌های خود سعی داشت خود را از دید مأموران پنهان کند در عملیاتی ضربتی توسط مأموران شناسایی و با یک خودروی سرقتی دستگیر شد.
ابراهیمی همچنین اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از صندوق عقب خودروی کشف شده از وی چندین قطعه پلاک متعلق به خودروهای سرقت شده پیدا شد.
وی ادامه داد: متهم تاکنون به 16 سرقت خودرو در شهر تنکابن و برخی از شهرهای استان گیلان اعتراف کرده است. رئیس پلیس تنکابن از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت اتومبیل خود، تنها به یک وسیله ایمنی و بازدارنده اکتفا نکنند و همچنین از پارک اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴