تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۶۲۹۷۹
ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین گفت: مصرف موادمخدر زندگی من را نابود کرد و باعث شد فرزندانم و خانواده‌ام شرایط سختی را تجربه کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ- خیلی‌ها آن روز را فراموش نمی‌کنند؛ روزی که پلیس ایتالیا دیه‌گو مارادونا را به دلیل مصرف کوکایین دستگیر کرد. آن روز که ستاره تیم ملی آرژانتین سوار بر ماشین در عکس‌ها گم شد، درواقع پایان زندگی ورزشی یک نابغه بی‌بدیل بود. حالا مارادونا پشیمان است و اعتقاد دارد که مصرف موادمخدر باعث شده زندگی شخصی‌اش نابود شود. وی گفت که اگر به موادمخدر اعتیاد پیدا نمی‌کرد، می‌توانست به یک فوتبالیست بی‌نظیر تبدیل شود؛ البته آرژانتین با این بازیکن بزرگ به دو فینال جام جهانی راه یافت که به قهرمانی آرژانتین در سال 1986 منجر شد. مارادونا در سال 1991 به دلیل مصرف مواد‌مخدر 15 ماه از فوتبال محروم شد.

دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی TyC Sports گفت: اگر موادمخدر مصرف نمی‌کردم، می‌توانستم به یک فوتبالیست بی‌نظیر تبدیل شوم. قبل از این‌که برای ادامه فوتبالم به اروپا بروم، می‌دانستم از چه مهارت‌هایی برخوردار هستم و براحتی مدافعان روبه‌رویم را کنار خواهم زد.

مارادونا ادامه داد: همیشه با هم‌تیمی‌هایم رابطه خیلی خوبی داشتم. آنها وقتی توپ زیر پای من بود، نمی‌توانستند کمکی به من کنند و تنها هیجان زده می‌شدند که چه کارهایی می‌توانم با توپ انجام دهم.

ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین در پایان گفت: از مصرف موادمخدر خیلی ناراحتم. من در حال حاضر 53 سال دارم، ولی به دلیل مصرف موادمخدر انگار هشتاد ساله هستم. مصرف موادمخدر زندگی من را نابود کرد و باعث شد فرزندانم و خانواده‌ام شرایط سختی را تجربه کنند. متاسفانه زندگی طبیعی نداشتم و مشکلات زیاد در زندگی شخصی من باعث شد تا دچار این شرایط شوم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴