نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در ایام تعطیلات تابستانه مجلس:

یک هفته از تعطیلات را به همراه کمیسیون عمران به آلمان رفتم

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۶۲۹۵۶
احمدعلی مقیمی گفت: یک هفته از تعطیلات را به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون عمران سفری به کشور آلمان جهت بازدید و بررسی آب و فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی، آب های سیاه و آب های خاکستری این کشور داشتیم.
۰
plusresetminus
یک هفته از تعطیلات را به همراه کمیسیون عمران به آلمان رفتم
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید بهشهر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در اواخر روزهای تابستان به تعطیلات تابستانه می روند تا در این روزها، خستگی های کار را از تن بیرون کرده و در کنار خانواده استراحتی بکنند و در خدمت آنها باشند.
در تماس تلفنی با احمدعلی مقیمی، نماینده مردم شریف بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس، وی از  تعطیلات تابستانه خود چنین گفت: یک هفته از این تعطیلات را در بهشهر بودم تا به مشکلات و درخواست های مردم حوزه انتخابیه خود رسیدگی کنم که البته این ایام با ارتحال جانسوز حضرت آیت الله جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مصادف شد.
وی ادامه داد: یک هفته از تعطیلات را به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سفری را به کشور آلمان جهت بازدید و بررسی آب و فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی، آب های سیاه و آب های خاکستری این کشور داشتیم.
این نماینده خاطرنشان کرد: مذاکرات و بازدیدهای مفیدی در این راستا انجام شد تا در برخی از شهرهای استان مازندران که مشکلات جدی آب های سطحی داریم، اجرایی کنیم، به طور مثال طرح های کوچک ساماندهی فاضلاب برای آپارتمان های 10 واحد به بالا اجرا کردند تا آب های خاکستری که از شست و شو و استحمام تولید می شود را تصفیه کنند و برای آبیاری باغچه ها و فضای سبز استفاده کنند.
مقیمی با اشاره به اینکه آنها طرح جداسازی و تصفیه آب را از ابتدا انجام دادند تا هزینه کمتری برای دولت در بر داشته باشد، بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه بزرگی مانند مسکن مهر و تعاونی ها را در شهرستان داریم، این طرح برای استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب بسیار مفید خواهد بود.
وی در پاسخ به این پرسش که چند روز از این تعطیلات را با خانواده سپری کردید، ابراز داشت: متاسفانه به دلیل حجم بالای کار در این ایام موفق نشدم زمان زیادی را با خانواده باشم و در مجموع دو یا سه شب در کنار اعضای خانواده بودم.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در خصوص اینکه برخی معتقدند تعیطلات مجلس زیاد است، اذعان داشت: یک هفته ای که در طول ماه مجلس تعطیل است، نمایندگان در حوزه های انتخابیه به بررسی کارها، مشکلات و درخواست های مردم مشغول هستند، قانون کار برای همه کارمندان دو روز در ماه را تعطیلی قرار داده است و با توجه به این که قانون کار شامل حال ما نمایندگان هم می شود در ماه دو روز تعطیلی داریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما