تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۶۲۹۳۸
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است و ما باید از این زمان به نحو احسن استفاده کنیم تا فاصله 4 امتیازی خود با صدر جدول را جبران کنیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمد‌رضا خلعتبری، درباره تساوی تیم سپاهان با صبا، اظهارکرد: تیم ما از هر نظر برتر از صبای قم بود و روی یک اشتباه یک گل بچه‌گانه از صبا خوردیم. در این بازی فرصت‌های متعددی داشتیم که با بد شانسی تبدیل به گل نشد. البته خوشحالم که در دقایق پایانی پریرا موفق به گلزنی شد تا حد‌اقل در خانه بازنده نباشیم.

وی افزود: در این بازی خود من چند موقعیت خوب گلزنی داشتم که شانس یارم نبود و فرصت‌ها از دست رفت. در بازی‌های بعدی باید دقت بیشتری کنم تا بتوانم دروازه حریفان را باز کنم. سپاهان تیم بزرگی است که در هر شرایطی که باشد تیم‌ها مقابل از آن هراس دارند.

مهاجم سپاهان تصریح‌کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که در این بازی به خوبی سپاهان را تشویق کردند. در تمام بازی‌ها باید اینگونه باشد تا سپاهان پیروز میدان باشد.

خلعتبری با بیان اینکه تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است، افزود: فاصله امتیازی سپاهان تا صدر جدول فقط 4 امتیاز است که فاصله کمی است و به راحتی می‌شود جبران کرد. همان طور که ما در برخی بازی‌ها امتیاز از دست می‌دهیم مطمئن باشید که دیگر رقبا نیز امتیاز از دست خواهند داد. هر چند که صدر نشینی در هفته‌های ابتدایی چندان اهمیتی ندارد.

وی خاطرنشان‌کرد: نباید بی جهت امتیاز از دست بدهیم. سپاهان تیم روزهای سخت است که از کادر فنی خوبی سود می‌برد. فرکی تا کنون به خوبی با بچه‌ها کار کرده و به تیم آرامش خاصی داده است. امیدوارم به زودی صدر نشین شویم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴