BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> کمک مالی کره‌جنوبی به کره‌شمالی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۶۲۸۰۷
دولت کره‌جنوبی میزبان بازی‌های آسیایی 2014 به ورزشکاران همسایه شمالی خود کمک مالی می‌کند. مراسم استقبال رسمی از کاروان ورزشی کره‌شمالی دیروز در دهکده ورزشکاران اینچئون برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-کشورهای بوتان، مالدیو و تیمور شرقی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی به دنبال کسب اولین مدال تاریخ خود هستند.
   
بوتان که برای هفتمین بار در بازی های آسیایی شرکت می‌کند، در این دوره 16 ورزشکار را راهی اینچئون می‌کند. بهترین نتیجه این کشور در تاریخ بازی‌های آسیایی، رده پنجم وزنه برداری در بازی‌های آسیایی 2010 است.
 
مالدیو هم که امسال برای هفتمین بار در بازی‌‎های آسیایی شرکت می‌کند، با 143 ورزشکار تعداد ورزشکاران خود را نسبت به چهار سال قبل دو برابر کرده است. همچنین تیمور شرقی در چهارمین حضور آسیایی با 31 ورزشکار به اینچئون می‌رود.
 
در مجموع بیش از 1300 مدال در بازی‌های آسیایی 2014 توزیع می‌شود. چین، کره جنوبی و ژاپن بزرگترین مدعیان کسب مدال در بازی ها به شمار می‌روند.
 
از سوی دیگر دولت کره‌جنوبی میزبان بازی‌های آسیایی 2014 به ورزشکاران همسایه شمالی خود کمک مالی می‌کند. مراسم استقبال رسمی از کاروان ورزشی کره‌شمالی دیروز در دهکده ورزشکاران اینچئون برگزار شد.
 
مسئولان دولتی کره جنوبی همچنان در حال مذاکره با نمایندگان کره‌شمالی برای میزان حمایت مالی از کاروان ورزشی این کشور هستند. کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی 2014 در این هفته به طور رسمی از دولت این کشور در خواست کرد تا از محل مالیات عمومی، مبلغی را برای کمک مالی به کاروان 273 نفری کره‌شمالی اختصاص دهند.
 
دولت کره‌جنوبی نیز با این درخواست موافقت کرد، اما هنوز میزان کمک مالی به نمایندگان کره شمالی مشخص نشده است./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴