تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۶۲۸۰۶
رئیس پلیس راهور گفت: امسال آخرین سالی است که خودروی بدون استانداردهای یورو 4 و دو کیسه هوا در کشور تولید و شماره‌گذاری می‌شود.
۰
plusresetminus
تولید و شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو 4 و کیسه هوا ممنوع می شود
به گزارش بلاغ، سردار اسکندر مومنی بعد از ظهر امروز پس از آیین پایان طرح سفرهای تابستانی محورهای مواصلاتی کشور که در پلیس‌راه هراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت پلیس برای شماره‌گذاری خودروهایی با ایمنی پایین بیان داشت: شماره‌گذاری خودروها با توجه به اختیارات قانونی پلیس صورت می‌گیرد زیرا وظیفه ما است تا از حقوق مردم دفاع کرده و آنها از خودروهای ایمن استفاده شود.
وی افزود: پیگیری‌های لازم در مورد خودروهایی همانند هوو و اسکانیا که مشکلات ایمنی داشتند انجام شده و همکاران‌مان در تلاش هستند تا خودروهایی که دارای ایمنی پایین بوده و مخاطرات و تصادفات‌شان بالا است را به طور دائم احصا کنند و خودروهایی که در زمینه ایمنی قوانین و مقررات در آن اعمال می‌شود شماره‌گذاری شود.
رئیس پلیس راهور متذکر شد: امسال آخرین سالی است که خودروی بدون استانداردهای یورو چهار و دو کیسه هوا در کشور تولید و شماره‌گذاری می‌شود.
وی ادامه داد: مسئولان مربوطه نباید تغییری در قانون دهند و دوباره فرصت لازم به خودروسازان داده شود زیرا به اندازه کافی فرصت‌های لازم داده شد و امیدوارم امسال آخرین سالی باشد که خودرویبدون کیسه هوا و یورو 4 تولید می‌شود. 
* سفرهای تابستانی امسال مدیریت‌شده‌تر انجام شد
وی در توصیه به مسافران و هموطنان کشورمان در مورد مدیریت سفر در روزهای پایانی تابستان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی مطلوب رسانه‌ها، رسانه ملی و انجام همکاری‌های لازم امسال سفرها مدیریت شده‌تر بوده و با توجه به اینکه روزهای پایانی تابستان 93 را پشت سر می‌گذاریم تراکم‌‌های بسیار بالا در محورها نداریم.
مومنی ادامه داد: از رانندگان و مردم درخواست داریم سفرشان را به روزهای پایانی موکول نکنند و با توجه به اینکه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز علمی را داریم برای اینکه نخواهند با شتاب، عجله و دغدغه‌های ذهنی فرزندان‌ خود را برای مدارس مهیا کنند کمی زودتر حرکت کرده و چند روز قبل از بازگشایی مدارس در مناطق مسکونی‌شان حضور داشته باشند و برای بازگشایی مدارس آماده شوند.
رئیس پلیس راهور ناجا کشور گفت: هرچه قدر به روزهای پایانی تابستان نزدیک می‌شویم علاوه بر خستگی راه، شتاب و عجله نیز در کارهای مسافران مشاهده می‌شود و مردم باید در کنار رسانه‌ها کمک حال پلیس باشند.
وی خاطرنشان کرد: هرچند حجم ترددها در محورهای کشور بالا است ولی امسال سفرها مدیریت‌شده‌تر انجام می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴