تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۶۲۶۹۹
عبدالحسین باقری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گلوگاه با گلایه از برخی شهرداری ها در عدم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها، از شهرداران خواست مشکلات کتابخانه های عمومی را مانند دیگر مشکلات شهری بدانند.
۰
plusresetminus
شهرداران مشکلات کتابخانه های عمومی را مانند دیگر مشکلات شهری بدانند
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان گلوگاه با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و به ریاست فرماندار برگزار شد.
عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران در این جلسه اذعان داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و رشد دانایی عمومی، دنیای بهتری را برای جامعه به ارمغان می آورد و بسیاری از معضلات اجتماعی به این روش حل خواهد شد.
وی افزود: با تدبیر و تلاش می توان به این مرحله رسید و برطرف ساختن مشکلات زیرساختی لازمه این حرکت بزرگ است.
باقری با بیان اینکه بر اساس نقشه راه کتابخانه های عمومی استان، گلوگاه باید 4 کتابخانه عمومی داشته باشد، اظهار داشت: سرانه فضای کتابخانه ای در گلوگاه کمتر از یک متر مربع است، در صورتی که می بایست به 4 متر مربع برسد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران تاکید کرد: وجود تنها یک کتابخانه عمومی در گلوگاه شایسته مردم این شهرستان نیست و مسئولین شهری می توانند با تهیه زمینی مناسب برای ساخت کتابخانه عمومی مرکزی، کمک ارزنده ای به وضعیت فرهنگی گلوگاه کنند.
وی افزود: تا پایان سال 2000 نسخه کتاب به کتابخانه عمومی گلوگاه ارسال خواهد شد تا مشکلات منابع این کتابخانه کمتر شود و رضایت مراجعین تامین شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴