تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۶۲۶۹۶
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: شبکه تبرستان در دوران دفاع مقدس همواره ‌کنار لشکر 25 کربلا حضور داشت.
۰
plusresetminus
حضور همواره شبکه تبرستان در زمان جنگ در کنار لشکر 25 کربلا
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی صدا و سیمایی مازندران، بهرام حمیدی اظهار داشت: شبکه تبرستان با حضور هشت ساله در دفاع مقدس، نخستین مرکز صدا و سیما در بین مراکز بود که گروه تلویزیونی و رادیویی سپاه را راه‌اندازی کرد.
وی تصریح کرد: این شبکه همواره در کنار لشکر 25 کربلا بود و حضور 101 ایثارگر در این شبکه گواه بر صحت حضور ایثارگران در این سازمان است.
مدیرکل صدا و سیمایی مازندران با اشاره به نقش اثرگذار ایثارگران در کشور تاکید کرد: ایثارگران به تاریخ ایران ارزش دادند و امروز ارزش‌های موجود در کشور برگرفته از نقش ارزشمند ایثارگران است.
این مسئول با اشاره به اینکه خون پاک شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله جنگ خاک و جنگ سرزمینی نبود بلکه جنگ عقیده اسلام بر جهان کفر بود.
وی اضافه کرد: دشمن در این جنگ به‌دنبال حذف اسلام در ایران بود و تلاش داشت که اسلامی که در ایران به رهبری امام خمینی شکل گرفت را به چالش بکشاند ولی حضور رزمندگان در کشور و تلاش مقتدرانه آنها در جنگ پشتوانه محکمی برای مبارزه با دشمن بود.
این مسئول در تشریح برنامه‌های تولید شده صدا و سیمای مازندران برای ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور گفت: بیش از 45 برنامه تلویزیونی 30 دقیقه‌ای برای مردم مازندران با موضوع ایثارگران در این مرکز تولید و در حال پخش است.
وی دیگر برنامه‌های حمایتی این مرکز برای ایثارگران را برگزاری برنامه فرهنگی، برگزاری جشن بزرگ ایثارگران و تجلیل از 101 ایثارگر مرکز، اعزام به سفرهای زیارتی، پیگیری جذب و اشتغال فرزندان ایثارگران و مرخصی آموزشی ایثارگران را از  جمله برنامه‌های امور رفاهی و اجتماعی شبکه تبرستان برای ایثارگران این مرکز عنوان کرد.
وی در پایان گفت: صدا و سیمای مازندران 101 ایثارگر و دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما