تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۶۲۶۷۳
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح دریا تا 11 مهرماه ادامه دارد، گفت: در مجموع آمار غرق شده در سال جاری نسبت به سال گذشته به کمتر از 85 درصد رسیده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمد حسین زاده لداری در جمع مدیران و مسئولین تعدادی از ادارت و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: در این روزهای پایانی ورود مسافرین بیشتر از گذشته خواهد شد و بنابر ابلاغ استانداری طرح دریا باید تا تاریخ یازدهم مهرماه سال جاری ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد مسافرینی که به این شهرستان می آیند برای استفاده از نعمت الهی دریاست، جای تقدیر از شما مسئولین شهرستان دارد که در فریدونکنار کمترین حادثه ناگوار به وجود آمد و در مجموع آمار غرق شده در سال جاری نسبت به سال گذشته به کمتر از ۸۵ درصد رسیده است.
حسین زاده از غرق شدن دو فرد بومی در این شهرستان در ایام تابستان خبر داد و گفت:  باید تلاش کنیم تا در سنوات آینده این میزان را به صفر برسانیم و شاهد غرق شدن کسی نباشیم.
فرماندار فریدونکنار از پرداخت به موقع حقوق ناجین غریق در فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: ناجیان غریق فریدونکناری با همهسختی ها و کمبود امکاناتشون در ساحل حضوری جدی دارند و حتی بعد از اتمام طرح نیز در کنار ساحل بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پررنگ سپاه پاسداران در سواحل اشاره کرد و عنوان داشت: سپاه پاسداران اسلامی در بحث های فرهنگی بسیار قوی ظاهر شدند و برنامه های خوبی برای مسافران و همشهریانی که به پارک ساحلی لاله می رفتند به اجرا درآوردند.
وی با بیان اینکه در شهرستان شنای مختلط نداشتیم، عنوان داشت: امیدوارم در این چند روز باقیمانده نیز نظارت جدی صورت گیرد تا شاهد بروز این پیده نباشیم.
حسین زاده همچنین با باراز گلایه از مدیران ادارات و نهادها مبنی بر اینکه هیچ دستگاهی برنامه ای برای استفاده چهار فصل از دریا را به فرمانداری ارائه نداد، گفت: برای استفاده از دریا و ساحل چهارفصل باید برنامه اشت و هیچ مسئولی از این امر شانه خالی نکنند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴