تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۶۲۵۹۹
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خونین میان دو دستگاه کامیونت در بزرگراه آزادگان خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ-سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این باره گفت: در ساعت 7:54 امروز یک مورد حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان زیر پل امام علی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان دو دستگاه کامیونت رخ داده و براساس آن راننده کامیون جلویی دچار آسیب‌دیدگی جزیی از ناحیه دست و پا شده است، اما راننده سرنشین کامیونت پشتی دچار آسیب‌دیدگی شدیدتری شده و در کابین محبوس مانده بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص راننده و سرنشین این کامیونت را که حدود 30 تا 35 سال سن داشتند از درون کابین خارج کردند، گفت: این افراد دچار آسیب دیدگی شده بودند که برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با اشاره به ایمن‌سازی محل و تحویل خودروها برای بررسی علت حادثه به عوامل راهور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 9 به عملیات خود خاتمه دادند.


همچنین حسن عباسی مدیرروابط عمومی اورژانس تهران نیز گفت: در پی این حادثه سه اکیپ پزشکی از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند و پس از آنکه مجروحان از سوی عوامل آتش‌نشانی از درون کابین خارج و افراد حادثه دیده به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

به گفته وی، حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰