تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۶۱۲۳۹
امیررضا خادم از عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بازماند.
۰
plusresetminus
بلاغ- کنگره اتحادیه جهانی کشتی صبح امروز در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شد. در حاشیه این کنگره انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی هم با حضور 20 نامزد برگزار ‌شد که اعضای جدید توسط کشورهای عضو انتخاب شدند.
امیررضا خادم، نماینده کشورمان نیز که برای عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در انتخابات شرکت کرده بود ناکام ماند.
در دور اول میخائیل مامیاشویلی از روسیه با 87 رای، روزیف از ازبکستان با 86 رای و زنوف از بلغارستان با 77 رای بعنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.
امیررضا خادم نماینده کشورمان در دور اول 34 رای کسب کرد و به دور دوم راه یافت. از میان 15 نفر باقیمانده رای گیری انجام شد که در دور دوم پدرو گاما فیلو از برزیل با 63 رای،‌ فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش با 44 رای، کارل مارتین دیتمن از آلمان و هدیکه تومی یاما از ژاپن با 37 رای بعنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند. خادم در دور دوم موفق به کسب 26 رای شد که در میان 15 نفر، نهم شد. 125 عضو کنگره در این رای گیری حضور داشتند.
خادم پیش از این در بازی های المپیک لندن در انتخابات هیات رئیسه فیلا شرکت کرده بود که ناکام ماند.
مارینا پلیکانو از ایتالیا نیز بدون رای گیری بعنوان تنها عضو زن هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.
به گزارش فارس، در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار شد که وی برای مدت 6 سال دیگر به عنوان رئیس، سکان هدایت فدراسیون جهانی گوش‌شکسته‌ها را در دست خواهد داشت.
20 نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیأت رئیسه فیلا رقابت کردند که هه‌گه دوش از مجارستان، مامیاشویلی از روسیه، روزیف از ازبکستان،‌ زنوف از بلغارستان، مارینا پلیکانو از ایتالیا، فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، البروس تدیف از اوکراین، هدیکه تومی یاما از ژاپن، جاکا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فیلو رئیس کنفدراسیون کشتی آمریکای جنوبی از برزیل، داگوادورج از مغولستان،‌ راج سینگ از هند،‌ کارل مارتین دیتمن از آلمان،‌ دانیل ایگالی از نیجریه،‌ حامد عبدالکریم از عراق،‌ نستور راویلسون از ماداداسگار، آلونه سار از سنگال،‌ نئول سامپسون از جامائیکا و پرانس واندی از سیرالئون در کنار امیررضا خادم نماینده ایران رقابت کردند.
اعضای هیأت رئیسه فیلا 18 نفر هستند که در تاشکند رقابت برای 6 صندلی بود که از میان آن‌ها باید حتما یک نفر زن انتخاب می شد. در نهایت از میان این نفرات از هر قاره تنها 2 نفر باید در میان نفرات منتخب هیئت رئیسه حضور داشته باشند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴