کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین اخبار از فیلم "آوازهای سرزمین من"+تصاویر

وبلاگ مشرق , 7 آذر 1393 ساعت 12:10

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» از ادامه مراحل صداگذاری این فیلم توسط شاهرخ شریفی و آماده‌سازی آن تا 20 روز آینده برای نمایش در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.


امیرحسین شریفی تهیه کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من»ب درباره آخرین وضعیت فنی این فیلم گفت: مراحل صداگذاری به تازگی آغاز شده است که شاهرخ شریفی این روزها مشغول صداگذاری این فیلم است.

وی افزود: ان شالله تا ۲۰ روز آینده تمامی مراحل فنی فیلم به پایان خواهد رسید و فیلم آماده نمایش خواهد بود.


شریفی تاکید کرد: اولین نمایش «آوازهای سرزمین من» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی درباره تغییر نام این فیلم اظهار داشت: از آنجایی که پروانه ساخت «آوازهای سرزمین من» با همین نام از سوی شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی صادر شده است و در رسانه‌ها نیز با همین نام خوانده می‌شود قصد هیچگونه تغییر نام در این فیلم را نداریم و نام فیلم همان «آوازهای سرزمین من» باقی خواهند ماند.


بنابراین گزارش، «آوازهای سرزمین من» اولین اثر سینمایی با محوریت مستقیم تحرکات گروهک تروریستی داعش در منطقه است و عباس رافعی کارگردانی این فیلم را به همراه تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی بر عهده دارد.


فیلمبرداری «آوازهای سرزمین من» ۱۱ شهریور در لبنان آغاز شد و پس از طی چندین جلسه فیلمبرداری در مناطق جنوبی لبنان گروه فیلمبرداری همزمان با عید قربان به تهران و لوکیشنی در منطقه رباط کریم آمد تا ادامه فیلمبرداری مربوط به عملیات‌های داعش در این منطقه فیلمبرداری شود و در نهایت هم بخش های پایانی این فیلم نیز در مناطق شمالی لینان مقابل دوربین رقت.


فهرست عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین شریفی، جانشینان تولید: جعفر صمدی، مهدی شریفی، هماهنگی تولید: حیدر شکاری، کارگردان: عباس رافعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا ابراهیمی، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، عکاس: سیما محمدی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیرصدابرداری: بهروز معاونیان، طراح گریم: مهرداد قلی پور، طراح صحنه: ایمن جابر، طراح لباس: غالب حلاوی، تدوین: پرهام وفایی، بازیگران: ادی رعد، جمال حمدان، امال افیش، مری الیزابت دبس، اشرف غیبور، علی طحان، علی شیبی، حامد ابراهیمی و پل سلیمان، هماهنگی بازیگران لبنانی: علی بوزید، محصول آفاق فیلم، به سفارش مرکز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.


کد مطلب: 60155

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/60155/آخرین-اخبار-فیلم-آوازهای-سرزمین-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com