تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۵۹۵۲۶
در حالی که حدود سه ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، نهایتا ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.
۰
plusresetminus
بلاغ- با این که حدود سه ساعت تا شروع داربی باقی مانده است، سکوهای ورزشگاه خالی هستند.

در حالی که حدود سه ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، نهایتا ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

بازار کری خوانی در بین هواداران استقلال و پرسپولیس بسیار داغ است که البته گاهی اوقات این کری خوانی‌ها به الفاظ رکیک هم کشیده شد. استقلالی‌ها به چهار برد پیاپی‌شان برابر پرسپولیس اشاره می‌کردند و پرسپولیسی‌ها به شش گلی که در سال ۵۲ به ثمر رسانده‌اند، اشاره می‌کردند.

در دقایقی که موسیقی با صدای "مرتضی پاشایی" در ورزشگاه پخش می‌شد بخشی از هواداران استقلال با تکان دادن دستشان با این آهنگ‌ها همنوایی می‌کردند.

در حالی که آبی‌پوشان پایتخت در هتل هما به سر می‌برند مقرر شده در صورت پیروزی آنها در داربی هفتاد‌و‌نهم مبلغ ۸۰ میلیون تومان به همه بازیکن این تیم داده شود.

نزدیک سه ساعت قبل از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس شاه‌محمدی، رکورددار دویدن به عقب دنیا جهت سرگرم شدن تماشاگران حاضر در استادیوم به هنرنمایی مشغول شد. وی رکورد ۵۵ کیلومتر به عقب دویدن را ثبت کرده است./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴