تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۹۵۰۴
این روزها برای گرفتن نوبت نزد پزشک معالج در بیمارستانی در فریدونکنار باید از هفت خان رستم گذشت.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ از فریدونکنار، اگر قصد نوبت گرفتن در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار را دارید، باید از ساعت ۴ صبح در صف چندمتری، در جلوی درب بیمارستان تجمع کنید و به ترتیب نام خود را در کاغذی که به روی دیوار چسبانده شده، بنویسید.

در حالی که امروزه با آمدن دستگاه نوبت دهی به بیشتر بیمارستان ها حتی در بهداری ها، نوبت گرفتن بیماران و همچنین وقت پرسنل بیمارستان و بیماران مدیریت می شود و کمتر برای گرفتن نوبت بیماران دچار دردسر می شود و حتی در برخی موارد سیستم نوبت دهی اینترنتی هم شده اما این بیمارستان هنوز با مدل نوبت‌گیری با زنبیل به بیماران خدمات ارائه می دهد.

در نوبت دهی زنبیلی، فرد بیمار مجبور می شود از ساعت ۴ صبح خود را برای گرفتن نوبت به بیمارستان برساند، اگر بیمار نتواند در زمان مقرر برای نام نویسی در آن برگه مذکور خود را به بیمارستان برساند، باید روز دیگری به بیمارستان مراجعه کند.

در حالتی دیگر اگر بیماری از یکی از روستاهای فریدونکنار بخواهد برای گرفتن نوبت به بیمارستان بیاید، باید از ساعت ۳ صبح اقدام به این عمل کند.

نکته قابل تامل آن است که تعدادی از پزشکان تنها ۲۵ بیمار را ویزیت می کنند و اگر شخصی به عنوان بیست و ششمین بیمار ثبت نام کرده باشد، نمی تواند نزد پزشک مورد نظر برود.

به نظر می رسد مسئولان این بیمارستان در وهله اول فکری به حال سیستم نوبت دهی بیمارستان کنند و همچنین با تدابیر اصولی به پزشکان خود تاکید داشته باشند که سقف ویزیت بیمار را منحصر به ۲۵ نفر در روز نکنند و به رنج بیمار با اجرای چنین طرح هایی نیفزایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴