تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۹۴۹۶
تلویزیون بحرین اعلام کرد که پس از بسته شدن صندوق‌ها در مراکز رای گیری شمارش آرای رای دهندگان در انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها آغاز شده است و این در حالی است که مخالفان بحرینی از انتخابات انتقاد کرده و آن را "نمایشی" خواندند.
۰
plusresetminus
بلاغ- تلویزیون بحرین اعلام کرد که پس از بسته شدن صندوق‌ها در مراکز رای گیری شمارش آرای رای دهندگان در انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها آغاز شده است و این در حالی است که مخالفان بحرینی از انتخابات انتقاد کرده و آن را "نمایشی" خواندند.

شبکه خبری الجزیره نوشت: تلویزیون مصر اعلام کرد که به دنبال بسته شدن مراکز رای گیری، شمارش آرای انداخته شده به صندوق‌های در انتخابات پارلمانی و شهرداری بحرین آغاز شده است.

رای دهندگان بحرینی برای انتخاب حدود ۴۰ نماینده در پارلمان و ۳۰ عضو شهرداری‌ها از مجموع بیش از ۴۰۰ نامزد به پای صندوق‌های رای رفتند.

وزیر دادگستری بحرین نیز اعلام کرد که میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی به حدود ۵ / ۵۱ درصد و میزان مشارکت در انتخابات شهرداری به ۷/ ۵۳ درصد رسیده است.

به گزارش وزیر دادگستری بحرین میزان تحریم انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها نیز حدود ۱۶ درصد بوده است.

عبدالله البوعینین، مدیر اجرایی انتخابات بحرین نیز اعلام کرد که میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها بالا بوده است.

وی گفت: حدود هشت گروه محلی نیز در انتخابات نظارت داشتند.

این در حالی است که مخالفان بحرینی از روند انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها انتقاد کرده و آن را "نمایش" خواندند.

علی سلمان، رئیس جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین جمعیت مخالف در این کشور خواهان پایان دادن به اقدامات یک جانبه مقامات بحرینی شد و گفت: استراتژی جمعیت الوفاق برپایه ارتباط با تمامی طرف‌ها جهت رسیدن به حل بحران کشور و خارج کردن آن از اقدامات یکجانبه‌ای که از سوی مقامات صورت می‌گیرد متکی است.

پیش از این سمیرا رجب، وزیر اطلاع رسانی بحرین اعلام کرده بود که درهای مذاکره برای مخالفان جهت توافق برای حل بحران کشور باز است.

تعداد بحرینی‌هایی که در این انتخابات رای دادند به حدود ۳۴۹ هزار و ۷۱۳ تن می‌رسد که برای انتخاب ۳۹ نماینده از مجموع ۲۶۶ نامزد به پای صندوق‌های رای رفتند./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴