تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۵۹۴۸۸
معاون فرماندار نکا گفت: دانش آموزان قدرت ایران اسلامی و بمب هسته ای ما، دانش آموزان بسیجی هستند.
۰
plusresetminus
بلاغ-مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با بیان اینکه تنها کشوری که توانسته پرچم عزت پیامبر اکرم‌ را بر افراشته نگه دارد، ایران اسلامی و بسیجیان سرافراز آن هستند، گفت: ارتباط با خدا، اهل امر‌به‌معروف‌ و‌ نهی‌از‌منکر بودن، ولایت پذیری، محبت و گذشت داشتن به همراه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، از صفات بارز یک بسیجی است و اگر از دانش آموز، تحصیل علم و دیانت را بگیرند، در خدمت دشمن خواهد بود.

 

معاون فرماندار نکا نیز اظهار داشت: نباید فداکاری ها و ایثارگری های شهدای بزرگوارمان و بخصوص بسیجیان دلاور را از یاد ببریم، امروز به برکت خون شهیدان است که ایران اسلامی در جهان دارای عزت و صلابت است و باید همه گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

 

وی افزود: شما دانش آموزان قدرت ایران اسلامی هستید، ما به دنبال بمب هسته ای نیستیم و نخواهیم بود، بمب هسته ای ما، شما دانش آموزان بسیجی هستید که با درس خواندن و گوش به فرامین ولی فقیه بودن، مملکت را می سازید.

 

زین العابدین نبوی در پایان اذعان داشت: بسیج، عمق نگاه حضرت امام(ره) را می رساند، حضرت امام با فرمان تشکیل بسیج، ایران اسلامی را بیمه کرد و امروز، وظیفه‌ی همه‌ی ما، تلاش برای ساختن ایران اسلامی است، همه دست به دست یکدیگر باید کشور را بسازیم.

 

در ادامه فرمانده سپاه نکا با اشاره به لزوم گرامی داشت یاد و خاطره‌‌‌ی شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهید، هفته بسیج را مقطعی برای ارج نهادن به فرهنگ ناب و ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

 

وی با اشاره به اینکه اگر هدف، رسیدن به سعادت است، باید بسیجی بود، دلیل آن را پیروی بسیج از آموزه های قرآن و اهل بیت عنوان کرد و افزود: سرافرازی میهن و نظام جمهوری اسلامی، مدیون بسیج است، معنای بسیج، فداکاری، از خودگذشتگی، همراهی امام و رهبری و پیروی از ولایت است.

 

مرتضی رمضانی با تاکید بر اینکه بسیجی واقعی باید به 3 ویژگی پایبند باشد، به ذکر موارد و توضیح آنها پرداخت و گفت: اولین ویژگی بسیجی، ایمان به خدا و خودسازی است، بسیجی بنده ی مخلص خداست، ادای نماز و روزه، احترام به پدر و مادر و اخلاق نیکو از صفات یک بسیجی است.

 

این مسئول با اشاره به آگاهی، بصیرت و زمان شناسی به عنوان ویژگی دوم یک بسیجی اذعان داشت: بسیجی باید اطلاعات خوبی از خود داشته باشد، باید دوست، دشمن، اسلام و ضد انقلاب را به خوبی بفهمد.

 

وی سومین ویژگی بسیجی را حرکت پشت سر امام و رهبری نام برد و خاطرنشان کرد: باید گوش به فرمان امام خود باشیم، همانطور که حضرت علی‌، پیامبر را می دید و حضرت ابوالفضل‌، فقط از امام حسین‌ پیروی کرد، باید پشتیبان و پیرو ولی بود.

 

رمضانی در پایان گفت: امروز، تفکر داعشی در سوریه، عراق و لبنان، هرکسی را که تفکر بسیجی داشته باشد، بدون نگاه به دین و آئینش از بین می برد، چون از بسیج می ترسد و تنها بسیج را مقابل خود می بیند.

 

منبع : نکاآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰