تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۵۹۴۷۷
ستاره آرژانتینی بارسلونا از شکستن رکورد "تلمو زارا" ابراز خوشحالی کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- لیونل مسی با هت تریک برابر سویا توانست برترین گلزن تاریخ لیگا شود. او با ۲۵۳ گل بالاتر از تلمو زارا قرار گرفت که ۲۵۱ گل در لیگا به ثمر رسانده بود.

مسی که ۲۱ قهرمانی با بارسلونا در کارنامه خود دارد، چهار بار توپ طلای فوتبال جهان را کسب کرده و در حال حاضر یک رکورد فوق‌العاده‌ را نیز از خود بر جای گذاشته و آن هم برترین گلزن تاریخ لیگا بود که این مهاجم آرژانتینی در نهایت به آن دست یافت.

لیونل مسی پس از شکستن رکورد گلزنی در لیگا، گفت: وقتی این گل را به ثمر رساندم اصلا نمی توانستم تصور کنم که رکورد برترین گلزن تاریخ لیگا را شکسته‌ام. در واقع روزی که اولین گل خودم را برای بارسا ثبت کردم هیچ وقت فکرش را نمی کردم روزی این تعداد گل به ثمر برسانم و بتوانم به برترین گلزن لیگا تبدیل شودم. تلمو زارا بازیکن بزرگی است و افتخار می‌کنم که توانسته ام رکورد او را بشکنم.

مسی ادامه داد: تنها با حمایت بازیکنان بارسا بود که توانستم به این مهم برسم. این موفقیت فردی نیست و به تمام بازیکنان بارسا تعلق دارد. آنها به خوبی از من حمایت می‌کنند و من را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهند. باید از آنها به خاطر این رکورد تشکر کنم.

ستاره آرژانتینی بارسلونا با حمایت از هواداران این تیم گفت: همیشه رابطه خوبی با هواداران بارسلونا داشتم و به همین خاطر می‌خواهم این رکوردها را به آنها تقدیم کنم؛ به هوادارانی که در کنار ما نیستند و هوادارانی که همیشه در ورزشگاه‌ها حضور دارند و ما را تشویق می‌کنند./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما