رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندورود:

تنها یک کتابخانه در میاندرود فعال است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۵۹۴۶۸
رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندورود گفت: تنها یک کتابخانه در شهرستان میاندرود فعال است.
۰
plusresetminus
بلاغ-محمد طالبی در همایش تجلیل از نویسندگان و خادمان کتاب میاندورود با اشاره به فعال بودن تنها یک کتابخانه در شهرستان گفت: کتابخانه امیرالمومنین سورک در سال 79 افتتاح و با چهار نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه کتابخانه امیرالمومنین شهر سورک بیش از دو هزار عنوان کتاب مربوط به کودکان دارد افزود: در این کتابخانه بیش از 85 عنوان مجله، نشریات ادواری و سرگرمی های فکری نظیر پازل و جورچین برای کودکان موجود است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی میاندورود  بیان کرد: در حال حاضر بیش از چهارده هزار عنوان و نوزده هزار نسخه کتاب در موضوعات فلسفه، روان شناسی دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم خالص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ، جغرافیا، رمان، شیعه شناسی، فرهنگی، دفاع مقدس و مازندران در این کتابخانه وجود دارد.

وی بخش های کودک، خدمات اینترنتی، کتاب های مرجع، مجلات، نشریات، نمازخانه و مخزن کتاب را از بخش های مختلف کتابخانه امیرالمونین عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش روش استفاده از نرم افزار ها و خدمات کتابخانه، شرکت در مسابقات ماهانه علمی، فرهنگی و هنری با اهدا جوایز و برگزاری کلاس های آموزشی، هنری، علمی و قرآنی، نقاشی و خوشنویسی از جمله خدماتی است که در این کتابخانه ارایه می شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی میاندورود کتاب را میراثی ماندگار و گرانبها عنوان کرد و بیان داشت: شایسته است که این میراث بخوبی حفظ و ترویج داده شود تا دیگران بتوانند از این نعمت گرانبها در جهت افزایش آگاهی استفاده کنند.

در پایان این مراسم 20 تن از همیاران، نویسندگان، کتابخوانان و کتابداران برتر و همچنین از اسماعیل حقی مدیر سایت میانخبر برای تلاش در ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتشار اخبار کتابخانه تجلیل شد./ع

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴