تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۵۹۴۰۴
در شبی که تیم‌های بالای جدولی ولفسبورگ و مونشن گلادباخ مقابل حریفان خود تن به شکست دادند،‌ بایرن مونیخ برابر هوفنهایم جشنواره گل به راه انداخت.
۰
plusresetminus
بلاغ- هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان عصر امروز (شنبه) با انجام شش دیدار همزمان آغاز شد که در مهترین دیدار تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای هوفنهایم بود. باواریایی‌ها موفق شدند این بازی را با نتیجه پرگل 4 بر صفر به سود خود به پایان ببرند تا روند شکست‌ناپذیری خود مقابل هوفنهایم را حفظ کنند. این نهمین پیروزی سرخپوشان مونیخ در سیزدهمین تقابل دو تیم بود.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی توسط ماریو گوتسه (23)، روبرت لواندوفسکی (40)، آرین روبن (82) و سباستین رود (87) به گل رسیدند. بایرنی‌ها با این برد 30 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند. هوفنهایم هم با قبول این شکست 17 امتیازی باقی ماند و در مکان هفتم جدول بوندس‌لیگا ایستاد.

امروز همچنین بورسیا دورتموند در خانه پادربورن تن به تساوی 2 بر 2 داد. شاگردان یورگن کلوپ با گل‌های پی‌یر امریک اوبامیانگ (13) و مارکو رویس (45) در نیمه نخست از میزبان خود پیش افتادند ولی در نیمه دوم پادربورن با گل‌هایی که لوکاس روپ (60) و ماهیر ساگلیک (81) به ثمر رساندند، نتیجه را به تساوی کشاند تا دو تیم با تقسیم امتیاز زمین را ترک کنند.

دورتموند با این تساوی 11 امتیازی شد و در مکان چهاردهم جدول ایستاد. پادربورن هم با این نتیجه 16 امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای گرفت.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن‌گلادباخ یک - اینتراخت فرانکفورت 3
هانوفر یک - بایرلورکوزن 3
ماینتس 2 - فرایبورگ 2
شالکه 3 - ولفسبورگ 2

همچنین از ساعت 21 امشب اف‌سی کلن در خانه‌اش به مصاف هرتابرلین می‌رود.

پرونده هفته دوازدهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با دو دیدار بسته می‌شود که در نخستین بازی هامبورگ در ورزشگاه ایمتچ آره‌نا پذیرای وردربرمن است و در جدال پایانی هفته اشتوتگارت میزبان آگزبورگ است.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان تیم‌های بایرن مونیخ، ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب با 30، 23 و 20 امتیاز جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند./ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما