تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۵۹۴۰۱
تیم‌های چلسی و منچستر‌سیتی حریفانشان را در هفته دوازدهم لیگ برتر با شکست بدرقه کردند.
۰
plusresetminus
بلاغ-هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار آغاز شد. چلسی صدرنشین در استمفوردبریج در حالی برابر وست‌بروم‌ویچ به میدان رفت که تمام بازی‌های قبلی خودش را در خانه با پیروزی پشت سر گذاشته بود. پس از چند حمله، شاگردان مورینیو موفق شدند در دقیقه یازده با ضربه دیگو کاستا به گل برسند. این یازدهمین گل این فصل دیگو کاستا بود که روی پاس اسکار برزیلی به دست آمد.

چلسی در دقیقه 25 نیز موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. ادن هازارد روی پاس سسک فابرگاس موفق شد گل دوم آبی‌های لندن را به ثمر برساند. 3 دقیقه بعد یاکوب مدافع آرژانتینی وست‌بروم‌ویچ به دلیل خطا روی کاستا با دریافت کارت قرمز از زمین بیرون رفت تا وست‌بروم‌ویچ در ادامه 10 نفری به دفاع مطلق روی بیاورد.

در نیمه دوم چلسی نتوانست دفاع چند لایه وست‌بروم‌ویچ را باز کند. از نکات جالب این نیمه درصد مالکیت توپ بود که 88 بر 12 به سود چلسی بود ولی در نهایت چلسی برتری در مالکیت توپ را نتوانست به گل تبدیل کند تا این دیدار با همان نتیجه نیمه نخست یعنی برتری 2 بر صفر چلسی به پایان برسد.

در دیگر دیدار حساس منچستر‌سیتی به مصاف سوآنزی رفت و در حالی با نتیجه 2 بر یک صاحب برتری شد که ابتدا با گل ویلفرد بونی از حریف خود عقب افتاد. شاگردان پیگرینی که نمی‌خواستند اختلاف امتیازشان با چلسی دو رقمی شود با ضربه یووتیچ صربستانی به گل تساوی رسیدند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم نیز یحیی توره موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک منچستر‌سیتی به پایان برسد./ع

تابلوی نتایج:

چلسی 2 - وست‌بروم‌ویچ صفر

منچستر‌سیتی 2 - سوآنزی یک

اورتون 2 - وستهام یک

لستر‌سیتی صفر - ساندرلند صفر

نیوکاسل یک - کوئینزپارک‌رنجرز صفر

استوک‌سیتی یک - برنلی 2

در جدول رده‌بندی چلسی با 32 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ساوت‌همپتون و منچستر‌سیتی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴