تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۵۹۳۷
خبرگزاری مهر: رئیس اداره مخابرات آمل از ادامه دار و سریالی شدن سرقت تجهیزات مخابراتی درسطح مراکز مخابراتی روستاهای این شهرستان ابراز تاسف و نگرانی کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- حمید رضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سارقان ناشناس در هفته گذشته بخش قابل توجهی از کابل های فیبرنوری و کابل های مسی پنج مرکز مخابراتی آمل را سرقت کردند.
وی افزود: قطعی ارتباطی تلفن در برخی از روستاها در پی  سرقت کابل های فیبرنوری و کابل های مسی اتفاق می افتد.   رئیس اداره مخابرات آمل تصریح کرد: اداره مخابرات آمل با تلاش نیروهای این اداره، خطوط به سرقت رفته در روستاها را بلافاصله جایگزین و ارتباط تلفنی را برقرار کرده است.   سلطانی اضافه کرد: در این خصوص مراتب سرقت به فرمانده انتظامی شهرستان اطلاع داده شده و اداره مخابرات آمل خواهان پیگیری های انتظامی و شناسایی سارقان و برخورد شدید با آنان است.   وی با بیان اینکه امکان حضور بازرسان و ماموران از سوی اداره مخابرات به عنوان کشیک در همه روستاها امکان پذیر نیست و توجهی ندارد، یادآورشد: این اقدامات سبب به بارآوردن هزینه های اضافی به بیت المال می شود و تماس های ضروری که افراد خواهند داشت را دچار اختلال می کند.   هم اکنون بیش از 170هزار شماره در شهرستان حدود 400هزار نفری آمل فعال است./ خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴