تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۵۹۳۴۹
سیستم عامل تیزن همچنین برای رقابت با شرکت‌های چینی و هندی که گوشیهای هوشمند ارزان 100 دلاری می سازند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این سیستم عامل همچنین می تواند رقیبی برای اندروید وان باشد.
۰
plusresetminus
بلاغ- تصاویر جدیدی از سیستم عامل جدید سامسونگ موسوم به تیزن 2.3 منتشر شده است. تازه ترین نسخه سیستم عامل سیزن بسیار رنگی‌تر از نسخه قبلی به نظر می‌رسد و آیکونها به‌روز شده‌اند.

به گزارش جی اس ام آرنا، سامسونگ تاکنون رنگهای جسورانه‌ای را برای رابط کاربری این سیستم عامل استفاده کرده است.

رنگ آبی هنوز پس زمینه اصلی رابط کاربری این سیستم عامل است، اما به علاوه تغییرات زیادی در رابط کاربری رخ داده است.

شرکت سامسونگ وضوح نمایشگر گوشی‌های مبتنی بر این سیستم عامل را از 480 * 800 پیکسل شروع کرده است. این گوشی‌ رده پایین که سامسونگ قصد دارد تا پایان امسال رونمایی کند نیز احتمالا دارای نمایشگری با این وضوح تصویر خواهد بود.

به جز تغییر رنگ‌آمیزی رابط کاربری به نظر نمی‌رسد که تغییرات کارآمد دیگری در عملکرد این سیستم عامل ایجاد شده باشد. سیستم عامل تیزن ساده به نظر می‌رسد و در طراحی آن تا حد زیادی از اندروید کپی برداری شده است.

تائه سون جون، طراح اصلی سیستم عامل تیزن در سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در سانفرانسیسکو گفت: تیزن در حال حاضر روی گوشی‌های رده پایین و رده متوسط متمرکز است.

تلاشهای سامسونگ برای این سیستم عامل بسیار بیشتر از یک برنامه پشتیبانی صرف برای زمانی است که روابط این شرکت با گوگل خراب شود.

سیستم عامل تیزن همچنین برای رقابت با شرکت‌های چینی و هندی که گوشیهای هوشمند ارزان 100 دلاری می سازند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این سیستم عامل همچنین می تواند رقیبی برای اندروید وان باشد.

گمان می‌رود اولین گوشی هوشمند که با سیستم عامل تیزن روانه بازار خواهد شد، سامسونگ SM-Z130H باشد. براساس اطلاعات اولیه این گوشی از یک نمایشگر پنج اینچی و پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و رم 512 مگابایتی برخوردار است. /آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴