تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۵۹۳۴۳
مدیرکل دادگستری مازندران به تمامی سازمان‌ها و نهادهای بدهکار اوقاف استان مهلت سه ماهه داد تا نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.
۰
plusresetminus
دادگستری مازندران فقط سه ماه به سازمان ها مهلت داد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، با تاکید بر اینکه بیت‌المال به عنوان امانت در دست مسئولان قرار دارد، اظهار داشت: بیت‌المال نیازمند مراقبت و مواظبت زیادی است که همه مسئولان باید در این راه کوشا باشند.

وی بر حفظ حقوق بیت‌المال از سوی همه مسئولان استان تاکید کرد و گفت: هر مسئولی باید در زمان تصدی خود از حق و حقوق بیت‌المال دفاع کند.

مدیرکل دادگستری مازندران به مسئله وقف در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند و این مسئله نیازمند ترویج فرهنگ وقف از سوی مسئولان و مردم است.

تقوی‌فرد خواستار پرداخت حق و حقوق موقوفات از سوی مسئولان و نهادهای دولتی به اداره کل اوقاف مازندران شد و گفت: تمامی مسئولان باید در اجرای صحیح نیات واقفان کمک‌کار اوقاف باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند، بیان داشت: همه ما امانتدار موقوفات هستیم که در این امر نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

مدیرکل دادگستری مازندران به تمامی سازمان‌ها و نهادهای بدهکار اوقاف مازندران مهلت سه ماهه داد تا نسبت به پرداخت حق و حقوق موقوفات اقدام کنند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰