تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۵۹۲۸۷
برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو کاپرا در جاده بهشهر به زاغمرز ، به فوت سرنشین پراید و مصدوم شدن 5 تن دیگر انجامید.
۰
plusresetminus
بلاغ-یک دستگاه پراید که از بهشهر به سمت زاغمرز در حرکت بود در 3 کیلومتری آغازین جاده بعلت انحراف به چپ با یک دستگاه کاپرا برخورد کرد که منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان پراید به نام "محمد میری" 47 ساله و زخمی شدن راننده و دیگر سرنشینان آن شد.

 

محور مواصلاتی بهشهر به بندر امیر آباد که مردم بومی از آن به عنوان جاده زاغمرز یاد می کنند، یکی از پرترددترین جاده های استان است که روزانه شاهد عبور خودروهای سبک و سنگین زیادی در خود است.

 

به گزارش شاهدان عینی با وجود اینکه این حادثه در 3 کیلومتری ابتدایی جاده به وقوع پیوست اما تنها مامورین آتش نشانی بودند که خود را در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رساندند و اورژانس و آمبولانس با تاخیر زیادی در محل حاضر شدند که بدلیل کمبود آمبولانس مجبور به استفاده از ظرفیت های اورژانس زاغمرز و شهرستان نکا گشتند.

 

سالهاست که صحبت از تعریض و بهسازی محور بهشهر به بندر امیرآباد به میان می آید اما متاسفانه سهم مردم از این پروژه صرفا حوادث تالخ و ناگوار است.

 

گفتنی است  مرحوم حضرت آیت الله جباری امام جمعه فقید بهشهر بارها در خطبه های نماز جمعه، نسبت به کندی پیشرفت پروژه تعریض جاده ی بهشهر به بندر امیرآباد انتقاد کرده و از این محور مواصلاتی به عنوان جاده مرگ یاد کرند.

 

به نظر می رسد شایسته باشد با توجه به کندی پیشرفت پروژه ی بهسازی محور مواصلاتی بهشهر به بندر امیرآباد، مسئولین امر نسبت به تجهیز مراکز درمانی منطقه به امکانات اورژانسی اقدام نمایند تا نبود امکانات کمک های اولیه و درمانی عامل مضاعفی در تلافات جانی نباشند./ع

منبع : خط امید
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴