جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

جنگ فرهنگی بالاتر از جنگ سخت است

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۵۹۲۸۱
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش دشمن برای به انزوا کشیدن کشور از طریق جنگ نرم، افزود: جنگ فرهنگی بالاتر از جنگ سخت است.
۰
plusresetminus
بلاغ-سردار علی فضلی در مراسم یادواره سردار شهید قربانعلی رنجبر در حسینه چهاردانگه‌ای‌های مازندران در ساری اظهار داشت: مردم مازندران در معامله با خدا سربلند هستند و در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.
 

وی تصریح کرد: شهدا برای استمرار راه خداوند جان خویش را نثار کردند و در این راه لشگر ۲۵ کربلا منشا فداکاری هشت سال جنگ تحمیلی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی قدرت و اقتدار خویش را به جهانیان عرضه کردند، افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت نیاز است این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود، شهیدان رنجبر و علیرضا نوری از شهدای شاخص هستند که برای عزت و سربلندی دین اسلام تلاش بسیار زیادی کردند.

وی با بیان اینکه استراتژی امام(ره) عزت اسلام را به دنبال دارد، ادامه داد: شهدا به عنوان اسناد برجسته انقلاب اسلامی در همیشه تاریخ می‌درخشند.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های دشمن برای به انزوا کشاندن ایران اسلامی، گفت: دشمن ترور و عملیات روانی را بر علیه کشور راه انداخت و روند ایران‌ستیزی همچنان ادامه دارد.

فضلی با اشاره به ادامه‌دار بودن فتنه دشمنان در جهان، افزود: پس از انقلاب اسلامی جریان فتنه در کشور سعی داشت که دوباره اقتدار ایران اسلامی را خدشه‌دار کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم در جریان فتنه با خدا بودند و با تکیه بر قدرت الهی بر فتنه ۸۸ به خوبی غلبه کردند و با اقتدار خویش نشان دادند که پیروز در جنگ با فتنه هستند و نشان دادند که در کنار نظام و انقلاب با تمام وجود ایستادگی کردند.

فضلی با اشاره به برخی اظهار نظرهای نابخردانه برخی از عناصر داخلی، گفت: این افراد در حال بیعت‌شکنی هستند و مردم این افراد را به خوبی می‌شناسند.

وی با اعلام اینکه مردم خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند، تاکید کرد: مردم به این نتیجه رسیدند که برای سربلندی ایران اسلامی باید در کنار نظام قرار گیرند.

فضلی با بیان اینکه شهدا در وصیت‌نامه خویش به حفظ و حراست نظام تاکید بسیار داشتند، خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ و حراست خویش از جان و مال مایه گذاشتند.

وی درباره اقدامات انجام شده در راهیان نور، اضافه کرد: ظرفیت راهیان نور متعلق به مردم است و از ظرفیت امکان راهیان نور برای زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه اربعین بزرگ‌ترین همایش تاریخ شیعه است، بیان کرد: گروه‌های زیادی در حال پذیرایی برای زائران حسینی هستند و برای پذیرایی مناسب از زائران حسینی از ظرفیت راهیان نور استفاده می‌شود.

این مسئول به اقتدار نظامی و علمی کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان از پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور احساس خطر کردند و از ساخت پهباد ارکیو ۱۷۰ ایران بسیار ناراحت هستند.

فضلی بیان داشت: دشمن از اقتدار بسیجیان ایران اسلامی و از قدرت ولایت فقیه در هراس هستند و داشتن ولی فقیه در کشور نعمت بسیار بزرگی برای ایران و جهان اسلام است.

این مسئول درباره برگزاری موفق رزمایش الی‌بیت‌المقدس در مازندران، افزود: این رزمایش در سراسر کشور اجرا می‌شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه اردوهای راهیان نور در کشور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار نفر به این اردوها اعزام شدند و بیشترین افراد اعزام شده از مازندران هستند و راهیان نور حج بصیرتی است و این روند به افزایش بصیرت‌زایی جوانان کمک موثری می‌کند.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمن برای به انزوا کشیدن کشور از طریق جنگ نرم، افزود: جنگ فرهنگی بالاتر از جنگ سخت است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تلاش‌های انجام شده برای کمک به ایجاد نشاط در بین جوانان، یادآور شد: بیش از هزار سالن ورزشی در کشور توسط سازمان‌های وابسته به بسیج در کشور ساخته شد و بیشترین آنها با کمک مردمی انجام شد./ع

منبع : کارمند شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴