تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۹۲۶۸
فرمانده سپاه ناحیه جویبار در همایش میقات صالحین بسیج گفت: جامعه برای رسیدن به وحدت باید به بسیج متصل شود چرا که بسیج کلید وحدت است.
۰
plusresetminus
بلاغ-سرهنگ اسماعیل نادعلی در همایش میقات صالحین بسیج جویبار، اظهار داشت: بسیج یکی از گوهرهایی است که امام خمینی(ره) آن را برای آینده جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه آینده نیاز به تفکر بسیجی دارد، افزود: اگر جوانان بسیجی ما طهارت نفس و ایمان خود را تقویت کنند، می‌توانند کشور را به اوج افتخار برسانند و به عنوان الگو و نمونه به جهانیان معرفی شوند.

فرمانده سپاه ناحیه جویبار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ویژگی‌های بسیج، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، بسیج در دوران جنگ برای جنگ و رزم، در دوران علم برای تحصیل علم و تدریس آن و در دوران سازندگی برای سازندگی است.

وی به برخی از ویژگی های مهم بسیج اشاره کرد وافزود: بسیج در واقع جریان زلال و پاکی است که ایمان، اخلاص، صداقت و از خودگذشتگی جزء شاخصه های اصلی آن است.

نادعلی ایجاد وحدت را از دیگر شاخصه های بسیج معرفی و تصریح کرد: بسیج کلید وحدت جامعه است چرا که در اینجا همه برای یک هدف به پا می‌خیزند، به همین دلیل برای اینکه وحدت کلمه در جامعه ایجاد شود باید به بسیج متصل شد.

وی ورود بسیج به عرصه های مختلف جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: نیروهای بسیجی این افتخار را دارند که می‌توانند در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سازندگی ورود پیدا کنند و کارهای محول شده را با موفقیت به پایان برسانند.

فرمانده سپاه جویبار نقطه مشترک هجمه‌های دشمنان ایران را بسیج دانست و اظهار کرد: راه بسیج همان راه ولایت است و هیچ‌وقت از این راه خارج نخواهد شد، به همین دلیل تمام هجمه های دشمنان به سوی بسیج نشانه گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در هنگام تحریم فرزند رمضان و در هنگام تهدید فرزند محرم است، تأکید کرد: بسیج در شجره طیبه صالحین، امربه معروف و نهی از منکر، جهادسازندگی و جهادفرهنگی با قدرت و برای از بین بردن تحریم و تهدید به پیش می‌رود.

نادعلی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی روحیه جوانان را برای کارهای بزرگ بالا برده است، گفت: همین روحیه و تفکر عظیم بسیجی زمینه ساز کارهای بزرگی در جامعه شده است.

وی در پایان گردان‌های بیت المقدس، کوثر و امام حسین(ع) را متصل به بدنه عظیم بسیج دانست و خاطر نشان کرد: این گردان‌ها در زیر پرچم ولایت، با شعار لبیک یا حسین و با اندیشه عاشورایی به کابوسی برای مستکبران جهان تبدیل شده‌اند./ع

منبع : جویباران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴