تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۹۲۵۷
بازیکن اسبق استقلال می گوید شاید با درگذشت غلامحسین مظلومی، اهالی فوتبال بیشتر قدر یکدیگر را بدانند.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهدی امیر آبادی با ابراز تاسف از درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: من افتخار شاگردی ایشان را در استقلال داشتم و آن مرحوم سرپرست ما در استقلال بود. او واقعا سالم کار می کرد و بسیار مرد خوب و خوش نامی بود. مظلومی اسطوره ملی ما محسوب می شود و واقعا مظلوم واقع شد. شبی که او دارفانی را وداع گفت، با عمران زاده به منزل آن مرحوم رفتیم و واقعا جای تعجب داشت که تنها من و حنیف در آنجا بودیم. ظاهرا خاک خیلی سرد است و همه زود آدم را فراموش می کنند. درگذشت آقای مظلومی حداقل چیزی که داشت این بود که قدر هم را بدانیم و تنها در هنگام مرگ به یاد هم نباشیم.

وی درباره ارزیابی اش از داربی ۷۹ گفت: فکر می کنم داربی خوبی شود. پرسپولیس نمایش ضعیفی در این فصل داشته است و نیاز به برد دارد، استقلال هم برای حضور در بالای جدول باید ژیروز شود. از طرفی استقلال به لحاظ تجربه هم شرایط بهتری از پرسپولیس دارد. به شخصه امیدوارم که بازی پر گلی رقم بخورد اما چون جو داربی خاص است، هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: من هیچوقت نتیجه داربی را پیش بینی نمی کنم اما دوست دارم هر سه دوست عزیزم یعنی عمران زاده، صادقی و برهانی در این بازی گل بزنند. شاید این بازی به نوعی آشتی تماشاگران با ورزشگاه باشد. وقتی بازی کسل کننده باشد، تماشاگر به ورزشگاه نمی آید. برای کشاندن مردم به ورزشگاه نیاز به شعار الکی نیست، باید زیبا بازی کنیم که از عهده ما بر می آید.

او در پایان ضمن ابراز امیدواری از برتری استقلال در داربی ۷۹، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان استقلال در بازی با پرسپولیس پیروز شوند تا روح غلامحسین مظلومی را شاد کنند و برد را به او تقدیم کنند./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴