تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۵۹۲۰۷
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ملی بازیکنان ما را می‌برد و من یک هفته هم به طور کامل بازیکنان را در اختیار نداشتم.
۰
plusresetminus
بلاغ- حسین فرکی پس از تساوی دو بر دو مقابل سایپا ضمن تسلین بابت درگذشت غلامحسین مظلومی در نشست خبری گفت: پیش بینی می‌کردیم که بازی خوبی باشد با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم داشتند انتظار چنین بازی از هر دو تیم می‌رفت. این مسابقه ۴ گل داشت که گل‌ها بین دو تیم تقسیم شدند. موقعیت‌های گلزنی بسیاری هم نصیب هر دو تیم شد که از دست رفت. از نظر تماشاگر بازی زیبایی بود اما از نظر کادر فنی ما نتیجه خوب نبود.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه خودمان نبودیم و گل دقیقه ۵ تمرکز ما را به هم ریخت. این بزرگ‌ترین ایراد تیم ماست که هنوز نتوانسته‌ایم آن را برطرف کنیم. علتش هم این است که هیچ وقت تیم کامل را در اختیار نداشتم. نفرات ملی‌پوش ما را می‌برند و من یک هفته هم بازیکنان را در اختیار نداشتم.

فرکی تصریح کرد: از نیمه اول مسابقه به هیچ عنوان راضی نیستم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم توانستیم به بازی برگردیم.نیمه دوم بهتر بازی کردیم یک امتیاز هم قابل قبول است هرچند هم ما و هم سایپا می‌توانستیم برنده باشیم.

وی در مورد قضاوت مسابقه گفت: بهتر است که کارشناسان در مورد داوری نظر بدهند اما شاید در دقایقی کنترل بازی از دست داور خارج شد. اشتباهات داور شاید به ضرر ما و شاید هم به ضرر سایپا بود.

فرکی با اشاره به جذب بازیکنان جدید گفت: فشار زیادی روی بازیکنان تیم من است و در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴